ساماندهی و بهسازی ایستگاه های اتوبوس منطقه14

به گزارش بلاگ پو، ایستگاه های اتوبوس در محورها و پایانه های منطقه14 ، بهسازی و ساماندهی می گردد.

ساماندهی و بهسازی ایستگاه های اتوبوس منطقه14

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه14، معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در این باره گفت: با هدف ارائه خدمات مطلوب و تامین رفاه و ترغیب شهروندان جهت استفاده از ناوگان حمل و نقل و شهری همچنین زیباتر جلوه دادن منظر شهری، حوزه حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه عملیات بهسازی و رنگ آمیزی سرپناه ایستگاه های اتوبوس را اجرا می نماید.

حامد فتحی با بیان اینکه رسیدگی و بهسازی مبلمان شهری یکی از مهمترین اولویت های کاری حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه است ، توضیح داد: به همین دلیل سرپناه ایستگاه محور های اصلی و خاتمهه ها بازسازی و رنگ آمیزی شده است. نصب جداکننده های ترافیکی (بولارد) از دیگر کارهای صورت گرفته در سامانه خطوط اتوبوس های تندرو منطقه است که باهدف کاهش خطر احتمالی تصادفات و پیشگیری از سوانح احتمالی در دستورکار نهاده شد.

فتحی درادامه گفت: با توجه به تمایل راکبان موتور سیکلت برای تردد در خطوط ویژه اتوبوس، به دلیل افزایش سرعت سفر و عدم ترافیک، ورود وسایل نقلیه به داخل خطوط ویژه مشکلاتی را برای خدمت رسانی بهتر به شهروندان ایجاد می کرد، به گونه ای که بارها عنوان شد اتوبوس ها و یا خودروهای امدادی به دلیل شلوغ بودن خطوط ویژه نتوانستند خدمات موثر و سریعی را به شهروندان ارائه دهند. بر همین اساس با هدف تامین ایمنی عابرین پیاده حین عبور از عرض معبر و تسهیل در تردد وسایل حمل و نقل عمومی، نسبت به نصب بولارد در راستا ویژه سامانه 2 اتوبوس های تندرو در محور خاوران اقدام شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با بیان اینکه خط کشی معابر و خیابان ها از مهمترین علائم افقی ترافیکی در سطح شهر محسوب می گردد که برای افزایش ایمنی معابر ترسیم شده و نقش بسزایی در کاهش سوانح رانندگی و ایمنی شهروندان روان سازی ترافیک دارد، از اجرای خط کشی پهلوگاه اضطراری در معابر بزرگراهی منطقه اطلاع داد، اضافه نمود: به منظور افزایش ضریب ایمنی و تسریع و تسهیل در تردد خودروها، محدوده توقف اضطراری بزرگراه های اصلی از جمله در بزرگراه امام علی (ع) و معابر خط کشی شد.

فتحی در خاتمه با اشاره به گستردگی شبکه معابر درمنطقه14 و اهمیت ویژه رسیدگی به تابلوها و علائم ترافیکی موجود اضافه نمود: طی بازدید میدانی صورت گرفته و هماهنگی با پلیس راهور منطقه، با هدف افزایش ایمنی و روان سازی ترافیک، عوامل اجرایی حوزه حمل و نقل و ترافیک نسبت به جانمایی و نصب تابلوهای ترافیکی در بعضی نقاط اقدام کردند که این عملیات به منظور استاندارد سازی و ایمن سازی معابرادامه خواهد داشت.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 39421

به "ساماندهی و بهسازی ایستگاه های اتوبوس منطقه14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساماندهی و بهسازی ایستگاه های اتوبوس منطقه14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید