رقابت با لژیونرها ، علیپور بلیت جام ملت ها را می گیرد؟

به گزارش بلاگ پو، علی علیپور در 23 سالگی این شانس را دارد که در جام ملت ها هم توانایی هایش را به رخ بکشد.

رقابت با لژیونرها ، علیپور بلیت جام ملت ها را می گیرد؟

به گزارش خبرنگاران ، با قرار دریافت نام علی علیپور در فهرست تیم ملی، حالا پرسپولیسی ها منتظر حضور او در یکی از بازی های قبل از جام ملت ها خواهند بود. این برای دومین بار بود که کی روش آقای گل پرسپولیس را دعوت می کرد.

نخستین بار، پیش از جام جهانی 2018 بود که سرمربی تیم ملی نام علی علیپور را در فهرست بازیکنان منتخبش نوشت اما خیلی زود خطش زد و اصلا او را به روسیه نبرد. این بار هم وقتی علیپور به عنوان یکی از 35 بازیکن تیم ملی معرفی گردید، همه خط خوردنش را پیش بینی کردند و گفتند در فهرست نهایی بازیکنانی که قرار است به جام ملت ها بروند، جایی نخواهد داشت. آقای سرمربی اما نام او را در فهرست 21 نفره تیم ملی هم نوشت تا از پرسپولیس نیم فصل اول سه بازیکن به قطر بروند.

تنها ملی پوش پرسپولیس بعد از جام جهانی، علیرضا بیرانوند بود اما در چند اردوی قبلی احمد نوراللهی هم حضور داشت و حالا علیپور سومین سرخپوشی است که می تواند از این اردو استفاده و کی روش را مجاب کند که او را به جام ملت ها ببرد. علیپور که در دو بازی آخر نیم فصل سه گل زد و البته یکی دیگر از گل هایش مردود اعلام شد، در شرایطی که مهاجمان لژیونر تیم ملی چندان آماده نیستند یا خیلی کم در تیم های باشگاهی شان بازی می نمایند، می تواند از بازی های دوستانه تیم ملی در قطر نهایت استفاد را ببرد و جای خود را در تیم ملی تثبیت کند.

علی علیپور البته نخستین حضورش در ترکیب تیم ملی را در اردوی قبلی و بازی تدارکاتی با سیرالئون تجربه کرد و پیش از این هم در تیم های ملی رده های پایه به میدان رفته بود اما حالا در 23 سالگی این شانس را دارد که در جام ملت ها هم توانایی هایش را به رخ بکشد.

2 - 270

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3480

به "رقابت با لژیونرها ، علیپور بلیت جام ملت ها را می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت با لژیونرها ، علیپور بلیت جام ملت ها را می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید