پل معلق آسمان با سیستم های نوین نورپردازی شد

به گزارش بلاگ پو، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار منطقه 2 گفت: طرح نورپردازی بزرگترین پل معلق کشور با هدف بهره گیری از نور در ارتقای زیبایی های بصری و ایمنی فضاهای شهری اجراشد.

پل معلق آسمان با سیستم های نوین نورپردازی شد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، حسن صفات، با اعلام این خبر گفت: پل معلق آسمان به عنوان بزرگترین پل معلق کشور به طول 285 متر یکی از نمادهای پایتخت است که بوستان نهج البلاغه را به بوستان پردیسان متصل می نماید و به طور همزمان 200 نفر بازدید نماینده می توانند روی عرشه آن تردد و توقف نمایند.

وی اضافه کرد: با توجه به نقش نورپردازی در ارتقای زیبایی منظر شهری و همچنین افزایش ایمنی فضاهای شهری،طرح نورپردازی پل معلق با استفاده 410 عدد پروژکتورLED اجرا شد.

صفات تلفیق رنگ با قابلیت برنامه ریزی و کنترل از راه دور و مجهز به سناریو نویسی بی نهایت را از قابلیت های این نورپردازی برشمرد .

شهردار منطقه 2 اضافه کرد: بوستان نهج البلاغه وپل معلق آسمان به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری تهران پیروز شده است بازدیدنمایندگان داخلی و خارجی بسیاری را برای دیدن این تفرجگاه شهری جذب کند و نورپردازی انجام شده چشم اندازی زیبا و متفاوت تر به این مکان تفریحی داده است.

وی درادامه به نورپردازی پل های سواره رو اشاره نمود و اضافه کرد:کوشش شده است با اجرای نورپردازی شهروندان نمایی بسیار زیبا از شهر را در شب مشاهده نمایند.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49443

به "پل معلق آسمان با سیستم های نوین نورپردازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پل معلق آسمان با سیستم های نوین نورپردازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید