فلیکس سانچس: عملکرد کی روش در ایران عالی بود

به گزارش بلاگ پو، شانس این را داشتم که قبل از بازی چند دقیقه با کی روش صحبت کنم. او یک انسان فوق العاده ای است و به عنوان سرمربی و عملکردی که وی در ایران داشت، عالی بوده است.

فلیکس سانچس: عملکرد کی روش در ایران عالی بود

ایران در جام جهانی بدشانس بود که صعود نکرد

تیم ملی فوتبال قطر در کوپا آمه ریکا 2019 به عنوان مهمان حضور خواهد داشت. این تیم در گروه B باید با آرژانتین، کلمبیا و پاراگوئه رقابت کند. فلیکس سانچس سرمربی اسپانیایی قطر در این باره گفت: کوپا آمه ریکا فرصت خوبی است که ما در مقابل تیم های بزرگ محک بخوریم و با تجربه تر شویم. با توجه به اینکه تیم ما از بازیکنان جوانی تشکیل شده است، این فرصت بسیار عالی است. کلمبیا از بازیکنان باهوشی برخوردار است که از لحاظ فیزیکی قدرتمند هستند به همین خاطر رقابت برابر این تیم خیلی سخت است.

سانچس در ادامه به کارلوس کی روش، سرمربی پیشین تیم ملی ایران که قرار است در آینده ای نزدیک راهنمایی تیم ملی کلمبیا را بر عهده بگیرد، اشاره نمود و گفت :ـپیش از آغاز جام ملت های آسیا در یک بازی محبت آمیز مقابل ایران قرار گرفتیم. شانس این را داشتم که قبل از بازی چند دقیقه با کی روش صحبت کنم. او یک انسان فوق العاده ای است و به عنوان سرمربی و عملکردی که وی در ایران داشت، عالی بوده است.

سرمربی تیم ملی قطر در ادامه اضافه کرد:او توانست در رنکینگ فیفا ایران را بهترین تیم آسیا کند. تیم کی روش جام جهانی فوق العاده ای را تجربه کرد.آنها پا به پای تیم هایی هم چون پرتغال و اسپانیا رقابت کردند و بدشانس بودند که نتوانستند بیش از آن به رقابت بپردازند و از گروه خود صعود نمایند.

این سرمربی اسپانیایی در سرانجام گفت :در جام ملت های آسیا، همه انتظار داشتند که تیم ملی ایران به قهرمانی برسد و این جام را فتح کند. این تیم دقایق بدی را تنها مقابل ژاپن داشت که منجر به شکست شان شد. از طرفی ژاپن نیز تیم مستعدی است. با این حال ایران تیم جنگنده و خیلی با منظمی بود که می دانست چگونه بازی کند. بازیکنان این تیم مدت ها در کنار هم بازی نموده بودند و ایده های مشخصی داشتند. ایران تیم سر سختی بود و شکست آنها سخت.

3-300

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 4432

به "فلیکس سانچس: عملکرد کی روش در ایران عالی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فلیکس سانچس: عملکرد کی روش در ایران عالی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید