خبرنگاران نقشه راه توسعه آذربایجان شرقی در امسال تدوین می گردد

به گزارش بلاگ پو، تبریز - خبرنگاران - استاندار آذربایجان شرقی گفت: ریل گذاری و تدوین نقشه راه توسعه و برطرف موانع فراوری از اولویت های مدیریت اجرایی استان در امسال است.

خبرنگاران نقشه راه توسعه آذربایجان شرقی در امسال تدوین می گردد

محمدرضا پورمحمدی، روز شنبه در ملاقات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز با وی، با بیان اینکه سال 99، سال بسیار سختی برای دولت و بخش خصوصی بود، اضافه کرد: تشدید تحریم های مالی و شیوع کرونا، آثار زیادی بر اقتصاد کشور داشت اما با وجود تمام مسائل، شاخص های مالی کشور و استان مثبت است.

وی گفت: در سال گذشته علاوه بر افزایش میزان فراوری و صادرات، نرخ بیکاری استان نیز کاهش چشمگیری داشت که این موضوع حاکی از پویایی در اقتصاد استان است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تا آخرین روز مسوولیت به تعهدات خود در قبال مردم عمل می کنیم، گفت: امید است در سال جدید شاهد اشتغال زایی بیشتر برای جوانان، کاهش نرخ بیکاری، افزایش فراوری و بخصوص افزایش صادرات و سرمایه گذاری باشیم.

پورمحمدی، از زحمات و کوشش های فعالان بخش خصوصی استان در سال گذشته قدردانی کرد و ادامه داد: با وجود مسائل مالی، صاحبان واحدهای فراوریی و صنعتی استان در سال گذشته هیچ نیروی کاری را تعدیل نکردند که این مردانگی آنها در تاریخ ثبت می گردد.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز نیز در این ملاقات گفت: بخش خصوصی استان، کوشش برای رونق فراوری را از وظایف اصلی خود می داند و از هیچ کوششی برای تحقق آن دریغ نمی کند.

یونس ژائله، با بیان اینکه در سایه تعامل و همراهی خوب مدیریت دولتی و فعالان بخش خصوصی، صندلی اتاق بازرگانی تبریز در سال گذشته بهبود یافت، اضافه کرد: صدور گواهی مبدا صادراتی از استان در سال 99 نسبت به سال قبل 209 درصد افزایش یافت.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46761

به "خبرنگاران نقشه راه توسعه آذربایجان شرقی در امسال تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نقشه راه توسعه آذربایجان شرقی در امسال تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید