بنیتس مربی ماه لیگ برتر انگلیس شد؛ مهاجم کره ای تاتنهام برنده گل ماه

به گزارش بلاگ پو، رافائل بنیتس، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال نیوکاسل عنوان سرمربی برتر ماه لیگ برتر انگلیس را از آن خود کرد.

بنیتس مربی ماه لیگ برتر انگلیس شد؛ مهاجم کره ای تاتنهام برنده گل ماه

به گزارش خبرنگاران ، سایت رسمی مسابقات لیگ برتر انگلیس، رافائل بنیتس را به عنوان مربی برتر ماه نوامبر این رقابت ها معرفی کرد. نیوکاسل با سرمربیگری این سرمربی اسپانیایی در ماه نوامبر مقابل تیم های واتفورد (دیدار خانگی)، بورنموث (دیدار خانگی) و برنلی (دیدار خارج از خانه) به برتری دست یافت.

همچنین گل هیونگ من سون، مهاجم کره ای تاتنهام به چلسی در دربی لندن به عنوان برنده گل ماه نوامبر لیگ برتر انتخاب شد که روی یک ضدحمله و یک حرکت انفرادی به ثمر رسید. سون در این خصوص گفت: گلی که به چلسی در دربی لندن زدم یکی از بهترین گل های دوران حرفه ای ام است. بابت بازی مقابل چلسی و به ثمر رساندن چنین گل زیبایی هیجان زده بودم.

همچنین پیش از این رحیم استرلینگ به عنوان بازیکن برتر ماه نوامبر این رقابت ها معرفی شده بود. مهاجم انگلیسی منچسترسیتی در ماه نوامبر موفق به ثمر رساندن سه گل برای من سیتی و ثبت سه پاس گل در جریان پیروزی این تیم مقابل تیم های ساوتهمپتون، منچستریونایتد و وستهام شده بود.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3410

به "بنیتس مربی ماه لیگ برتر انگلیس شد؛ مهاجم کره ای تاتنهام برنده گل ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنیتس مربی ماه لیگ برتر انگلیس شد؛ مهاجم کره ای تاتنهام برنده گل ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید