بسحاق: حسینی باید عقب ماندگی امتیازش را در گرندپری ها جبران کند، روی تصمیم فدراسیون جهانی حساب نمی کنیم

به گزارش بلاگ پو، علی محمد بسحاق، مربی تیم ملی تکواندوی کشورمان گفت: میرهاشم حسینی باید عقب ماندگی امتیازش با نفر بالاتر رنکینگ را در گرندپری ها جبران کند.

بسحاق: حسینی باید عقب ماندگی امتیازش را در گرندپری ها جبران کند، روی تصمیم فدراسیون جهانی حساب نمی کنیم

علی محمد بسحاق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره سطح برگزاری مسابقات یونیورسیاد دانشجویان دنیا گفت: مسابقات خیلی خوب بود، به ویژه که تمام بچه ها توانستند به حق شان برسند و تمام مدال های طلا را درو کردیم. سطح کیفی مسابقات هم چون قبل از برگزاری پیکارهای المپیک بود، کیفیت بالایی داشت و بچه ها هم خیلی خوب کار کردند.

وی در پاسخ به این پرسش که کدام یک از مدال ها ارزش بیشتری داشت، خاطر نشان کرد: تک تک مدال ها ارزشمند بود، به ویژه در بخش تیمی. بعد از مدت ها همه مبارزه ای زیبا را دیدند. تکواندو با هوگوهای جدید الکترونیکی جذابیتش را از دست داده است و مسابقات تیمی باعث شد که بچه ها از تمام تکنیک های خود استفاده نمایند.

مربی تیم تکواندوی دانشجویان کشورمان درباره این موضوع که در بخش انفرادی کدام مدال با سختی به دست آمد، توضیح داد: مدال ها همه خوب به دست آمدند. میرهاشم که با اقتدار به مدال رسید، اما کار سروش یک مقدار سخت بود.

بسحاق درباره برنامه های تیم ملی تکواندو بعد از مسابقات دانشجویان اعلام کرد: ما بعد از این مسابقات یک مسابقه داریم که در اردن برگزار می گردد. مسابقات اردن G1 است که برای کسب امتیاز در آن شرکت می کنیم. اگر موافقت گردد که در این مسابقات شرکت می کنیم و اگر موافقت نگردد بچه ها استراحت می نمایند و برای مسابقات گرندپری ژاپن آماده خواهند شد.

وی ادامه داد: ما باید در تورنمنت های بیشتری شرکت کنیم، چون بچه ها از لحاظ امتیازی یک مقدار عقب هستند، به خصوص میرهاشم که نتوانسته بود در مسابقات دنیای شرکت کند نسبت به رنک پنج حدود 80 امتیاز عقب است و باید در مسابقات گرندپری این عقب ماندگی اش را جبران کند.

مربی تیم ملی تکواندو درباره این موضوع که صحبت هایی شده است که فدراسیون دنیای یک تورنمنت را با امتیاز بیشتر برای تکواندوکارانی چون حسینی و ناظمی که پیروز به دریافت ویزا حضور در مسابقات دنیای نشدند، برگزار کند، گفت: کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و فدراسیون تکواندو پیگیر این موضوع هستند. با فدراسیون دنیای و کمیته ملی المپیک صحبت شده، ولی هنوز نتیجه ای حاصل نشده است. ما روی این موضوع حساب نمی کنیم. دو گرندپری 40 امتیازی و یک گرندپری 80 امتیازی داریم، ولی حریفان دیگر ما به ویژه آمریکایی ها و اروپایی هم در این مسابقات شرکت می نمایند که هنوز 40 امتیاز قاره ای شان را نگرفته اند. این موضوع می تواند برای ما بد باشد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 8985

به "بسحاق: حسینی باید عقب ماندگی امتیازش را در گرندپری ها جبران کند، روی تصمیم فدراسیون جهانی حساب نمی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسحاق: حسینی باید عقب ماندگی امتیازش را در گرندپری ها جبران کند، روی تصمیم فدراسیون جهانی حساب نمی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید