ال کلاسیکو برابرترین دوئل در 6 نبرد سنتی برتر دنیای فوتبال

به گزارش بلاگ پو، در مهمترین نبردهای سنتی دنیای فوتبال، نتیجه مصاف تیم های رئال مادرید و بارسلونا نسبت به دیگر بازی های همتراز آن در لیگ های دیگر تعادل دارد.

ال کلاسیکو برابرترین دوئل در 6 نبرد سنتی برتر دنیای فوتبال

به گزارش خبرنگاران، یکشنبه شب یکی از مهمترین شب های فصل جاری فوتبال اروپاست، شبی که در لالیگا رئال مادرید در دومین ال کلاسیکوی فصل میزبان بارسلونا است و سری A، یوونتوس در دومین دربی ایتالیای فصل جاری در تورین میزبان اینتر خواهد بود. این دو بازی جزو مهمترین نبرد های سنتی فوتبال جهان به شمار می فرایند هرچند آمارها نشان می دهند که در ال کلاسیکو ها نسبت به دربی ایتالیا، نتایج دو تیم تعادل بیشتری دارد.

در واقع در هیچیک از 6 دوئل سنتی لیگ های معروف جهان، نبرد هیچ دو تیمی به اندازه مصاف رئال مادرید و بارسلونا نزدیک نبوده است.

کهکشانی ها فردا شب (یکشنبه) از ساعت 23:30 در حالی میزبان رقیب دیرینه کاتالان خواهند بود که از اولین رویارویی شان در 26 مارس سال 1916، 243 بار مقابل آن قرار گرفته اند. در این بازی ها بارسلونا 96 بار و رئال مادرید 95 بار پیروز شده اند و مابقی مصاف های آنها مساوی بوده است.

بعد از ال کلاسیکو، نزدیک ترین دوئل سنتی فوتبال جهان نبرد تیم های کورینتیانس و فلامنگو موسوم به دربی برزیل است. این دو تیم 138 بار با هم مصاف داشته اند که سهم کورینتیانس 53 پیروزی و سهم فلامنگو 55 پیروزی بوده است.

در دربی ایتالیا اما کفه ترازو به سمت یوونتوس سنگینی می نماید چرا که این تیم 101 بار در مصاف هایش با اینتر پیروز شده و 71 بار مقابل این تیم تن به شکست داده است.

در انگلیس جایی که نبرد منچستریونایتد و لیورپول سنتی ترین مصاف لیگ برتر محسوب می گردد، منچستریونایتد 80 بار پیروز به شکست دادن قرمزپوشان مرسی ساید شده و لیورپول هم 67 بار مقابل شیاطین سرخ به پیروزی رسیده است.

در سوپرکلاسیکوی آرژانتین میان تیم های همشهری بوکاجونیورز و ریورپلاته، بوکا 89 بار پیروز شده و 83 بار هم ریورپلاته پیروز شده بر بوکا غلبه کند.

و اما در پرتغال جایی که بزرگترین رقابت فوتبال میان تیم های پورتو و بنفیکا است، پورتو 95 بار پیروز به شکست دادن بنفیکا شده است و تیم شهر لیسبون هم 88 بار پورتو را مغلوب نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 20837

به "ال کلاسیکو برابرترین دوئل در 6 نبرد سنتی برتر دنیای فوتبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ال کلاسیکو برابرترین دوئل در 6 نبرد سنتی برتر دنیای فوتبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید