اذعان وزیر انگلیسی به کمبود تجهیزات پزشکی و پرستاری

به گزارش بلاگ پو، وزیر مسکن انگلیس رسماً به کمبود تجهیزات و امکانات پزشکی و پرستاری برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اذعان کرده است.

اذعان وزیر انگلیسی به کمبود تجهیزات پزشکی و پرستاری

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، رابرت جنریک وزیر مسکن بریتانیا روز شنبه در اظهاراتی گفت: بریتانیا باید برای تأمین تجهیزات حفاظتی مورد نیاز کادر بهداشت و درمان، اقدامات بیشتری انجام دهد.

اظهارات وزیر مسکن انگلیس پس از آن مطرح شده است که نقدها گسترده ای درباره کمبود تجهیزات پزشکی و پرستاری در بیمارستان های این کشور مطرح شده است.

وی در ادامه اضافه نمود: ما باید اقدامات بیشتری را برای تأمین تجهیزات پزشکی و پرستاری حفاظتی افرادی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا قرار دارند، انجام دهیم.

وزیر مسکن انگلیس گفت: محموله ای حاوی 400 هزار روپوش خاص پرستاری و حفاظتی روز یکشنبه از ترکیه وارد انگلیس خواهد شد. ما همه تلاش خود را انجام خواهیم داد تا تجهیزات حفاظتی مورد نیاز را تأمین کنیم.

بریتانیا در اوج بحران سلامت به سر می برد به طوری که بیش از 15 هزار نفر تا به امروز بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. بریتانیا پنجمین آمار بالای فوتی ها بر اثر ویروس کرونا را در جهان دارد.

آمارهای منتشرشده روز شنبه نشان می دهد بیش از 15464 نفر در بیمارستان های بریتانیا به خاطر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند.

دولت انگلیس روز جمعه با صدور دستورالعمل های جدید به بیمارستان ها توصیه کرده است تا از برخی تجهیزات و لوازم پزشکی و حفاظتی مورد نیاز برای مقابله با ویروس کرونا مجدداً استفاده کنند.

+

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 24886

به "اذعان وزیر انگلیسی به کمبود تجهیزات پزشکی و پرستاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اذعان وزیر انگلیسی به کمبود تجهیزات پزشکی و پرستاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید