کاهش قیمت کالاهای پرمصرف در دستور کار است

به گزارش بلاگ پو، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان گفت: روند کاهش قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف مردم در دستور کار است.

کاهش قیمت کالاهای پرمصرف در دستور کار است
به گزارش خبرنگاران، فرهاد دلق پوش در کارگروه تنظیم بازار استان گفت: موجودی انبارها و کالاهای قابل عرضه در بازار به صورت مستمر و مداوم به وسیله سامانه جامع انبارها رصد و پایش می گردد.

وی اضافه نمود: در راستای حفظ تعادل و تنظیم بازار از ابتدای سال تاکنون 485 تن گوشت منجمد و گرم قرمز و سفید به وسیله فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای در سطح کل استان توزیع و عرضه شده است.

دلق پوش با بیان اینکه تاکنون 9 جلسه متشکله کارگروه اصلی تنظیم بازار اصلی برگزار شده است، ادامه داد: خروجی این جلسات اصلی کارگروه 701 مصوبه لازم الاجرا بوده و همچنین در این راستا 28 جلسه فرعی زیر کارگروه با 35 مصوبه و 19 جلسه برای کارگروه آرد و نان در مجموع داشته ایم که این جلسات در راستای حفظ آرامش و تامین نیازهای بازار با اتخاذ تدابیر و هم اندیشی، بسیار کارگشا بوده است.

وی، آسایش و رفاه مردم کم درآمد را اولویت اصلی این سازمان عنوان نمود و گفت: روند کاهش قیمت کالاهای اساسی و پرمصرف مردم در دستور کار است و همه اعضای کارگروه برای رساندن قیمت های این کالا به نرخ واقعی تکلیف داریم به ویژه در مورد فرآورده های دامی و اقلام پرمصرف ضروری است در نحوه قیمت گذاری اقلام بازنگری گردد.

وی توضیح داد: با برگزاری نشست های مشترک با اتحادیه دامداران، شرکت پشتیبانی دام، تولیدکنندگان فرآورده های لبنی و سازمان جهاد کشاورزی در حال آنالیز قیمت تمام شده محصول و چگونگی کاهش قیمت فرآورده های دامی در بازار مصرف هستیم.

دلق پوش با اشاره به تشکیل جلسات مستمر فرعی تنظیم بازار در روزهای یکشنبه هر هفته، توضیح داد: تمهیدات ویژه ای برای تامین میوه شب عید نیز با همکاری جهاد کشاورزی از جمله خرید 600 تن سیب و 700 تن مرکبات اتخاذ شده است و از فردا نیز 7تن گوشت گرم(قرمز) در استان توزیع خواهد شد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3747

به "کاهش قیمت کالاهای پرمصرف در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش قیمت کالاهای پرمصرف در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید