فوتبال دنیا، محرومیت همیشگی و جریمه یک میلیون دلاری 3 عضو ارشد پیشین فیفا

به گزارش بلاگ پو، فوتبال دنیا - سه عضو ارشد پیشین فیفا با محرومیت همیشگی از فعالیت در فوتبال و جریمه نقدی یک میلیون دلاری روبرو شدند.

فوتبال دنیا، محرومیت همیشگی و جریمه یک میلیون دلاری 3 عضو ارشد پیشین فیفا

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، کمیته اخلاق فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) سه عضو ارشد پیشین این نهاد را به دنبال اعتراف به مشارکت در فساد طبق تحقیقات دادگاه آمریکا برای همیشه از فعالیت در عرصه فوتبال محروم کرد.

آرون داویدسون، مدیر بازاریابی و افسر پیشین دفتر ریاست کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب (کونکاکاف)، کوستاس تاکاس، دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال جزایر کیمن و میشل ترویلو، سازمان دهنده رقابت های رسمی با جریمه ای به میزان یک میلیون فرانک سوئیس (بیش از یک میلیون دلار) روبرو شدند. آرون داویدسون در دادگاه فدرالی نیویورک به تقلب و پولشویی، کوستاس تاکاس به پولشویی و میشل ترویلو به پولشویی و کلاهبرداری اعتراف کردند. تاکاس در سال گذشته میلادی به 15 ساله زندان نیز محکوم گردیده بود.

در ماه می سال 2015 میلادی چندین تن از اعضای ارشد فیفا در شهر زوریخ سوئیس به اتهام فسادهای گسترده این نهاد بین المللی فوتبال بازداشت گردیده بودند.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1710

به "فوتبال دنیا، محرومیت همیشگی و جریمه یک میلیون دلاری 3 عضو ارشد پیشین فیفا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، محرومیت همیشگی و جریمه یک میلیون دلاری 3 عضو ارشد پیشین فیفا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید