طلا و معافیت برای بازیکنان فوتبال کره جنوبی

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران ، کره جنوبی با پیروزی دو بر یک مقابل ژاپن در وقت اضافه طلای ارزشمند فوتبال بازی های آسیایی اندونزی را به دست آورد. طلای رشته های تیمی و بخصوص فوتبال اهمیت ویژه ای دارد، ولی این طلا به بازیکنان این تیم کمک می نماید که از خدمت سربازی معاف شوند.

طلا و معافیت برای بازیکنان فوتبال کره جنوبی

کره در این بازی تیم برتر بود و در جریان نود دقیقه موقعیت های خوبی داشت، ولی نتوانست گلی بزند تا بازی به وقت اضافه برود. در آغاز وقت اضافه سون هیونگ مین، ستاره و کاپیتان کره یک فرصت خیلی خوب را از دست داد. در دقیقه 93 حرکت دیگر سون این بار منجر به گل برتری کره شد. مهاجم تاتنهام مدافع مستقیمش را دریبل زد و آماده شوت گردیده بود که لی سونگ وو از راه رسید و توپ را به طاق دروازه ژاپن کوبید.

کره بعد از این گل هم حملاتش را ادامه داد و در دقیقه 110 به گل دوم رسید. سون این بار یک ضربه ایستگاهی را روی دروازه فرستاد که هوانگ هی چان با ضربه سر به گل دوم تیمش تبدیل کرد.

ژاپن با وجود دریافت دو گل تسلیم نشد و توانست در دقیقه 115 دروازه کره را باز کند. آیاسه اوئدا روی یک ضربه کرنر موفق شد فاصله را به حداقل برساند. ژاپن دو دقیقه مانده به خاتمه بازی یک فرصت عالی را برای زدن گل تساوی از دست داد.

کره جنوبی که چهار سال پیش هم قهرمان فوتبال بازی های آسیایی گردیده بود، موفق شد از عنوانش دفاع کند. این پنجمین قهرمانی فوتبال کره در این بازی هاست و رکورد جدیدی محسوب می گردد. ایران با چهار بار قهرمانی دومین تیم پرافتخار در فوتبال بازی های آسیایی است.

3

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1150

به "طلا و معافیت برای بازیکنان فوتبال کره جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طلا و معافیت برای بازیکنان فوتبال کره جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید