انتقاد از منتقدان: برد تیم ملی را کوچک نکنید

به گزارش بلاگ پو، از خوشحالی برای برد پرگل مقابل یمن غافل نشویم. هر چند تیم کوچکی بود و قدرت مقابله با ایران را نداشت اما نه اینقدر کوچک که بگوییم بازیکنانش در هیچ باشگاهی عضویت ندارند و 4 سال است پا به توپ نشده اند.

انتقاد از منتقدان: برد تیم ملی را کوچک نکنید

امیر اسدی ، برد پرگل مقابل یمن در جام ملت های آسیا را نباید نادیده بگیریم و با انواع و اقسام انتقادها کوچک اش کنیم. در اینکه یمن به هیچ وجه حریف قدرتمندی نبود هیچ شکی نیست اما اینکه بازیکنان حریف ایران در هیچ لیگی فعالیت نمی نمایند و اصلا در عضویت باشگاهی نیستند، ابهامی است که می توان با نوشتن چند نکته به آن پرداخت و البته برطرف اش کرد.

از 14 بازیکنی که در ترکیب یمن و مقابل ایران بازی کردند، 7 بازیکن در لیگ های خارجی عضویت دارند. 6 تا در لیگ ستارگان قطر و یکی هم سوپرلیگ بحرین. در ترکیب تیم ملی ایران هم 3 بازیکن در لیگ ستارگان حضور داشتند. امید ابراهیمی، رامین رضاییان و مهدی طارمی.

محمد عمر، مدافع 29 ساله یمن، هم تیمی امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده در الاهلی قطر است. از امید ابراهیمی می توانیم بپرسیم که محمد عمر چه شرایطی در الاهلی دارد و آیا عضو این باشگاه است یا نه؟ که البته هست. مدیر الرداعی دیگر مدافع تیم ملی یمن است که در لیگ بحرین بازی می نماید. بازیکنی 26 ساله که عضو باشگاه رفاه در بحرین است. یکی از بازیکنان ثابت این تیم که از 8 بازی 12 امتیاز کسب نموده و در رده پنجم جدول حضور دارد. الرداعی در لیگ بحرین حضور دارد و این می تواند خط بطلانی باشد روی این ادعا که او بدون باشگاه است. -

احمد السروری با اینکه عضو تیم ملی یمن است اما در عضویت باشگاه سنترال در برزیل قرار گرفته است. سنترال باشگاه مشهوری نیست اما تیم فوتبال دارد و السروری هم عضو آن است. بنابراین نمی توانیم بگوییم مهاجم 20 ساله تیم ملی یمن، عضو هیچ باشگاهی نیست.

علاء محمد الساسی مشهورترین بازیکن تیم ملی یمن و البته کاپیتان این تیم است. هافبک 31 ساله باشگاه السیلیه در لیگ ستارگان قطر که دومین فصل حضور در این تیم را سپری می نماید. الساسی هر از چند گاهی در ترکیب السیلیه قرار می گیرد و مدیران و کادر فنی این باشگاه قطری نیز به او اطمینان کامل دارند.

احمد الحیفی دیگر بازیکن تیم ملی یمن است که عضوی از باشگاه الخریطیات در لیگ قطر محسوب می گردد. الحیفی 25 ساله که یک هافبک دفاعی است این فصل را در ترکیب الخریطیات می گذراند و بازیکن کوچکی هم برای این تیم نیست. درست مانند محمد عبدالله که در ترکیب ام صلا در لیگ ستارگان قطر حضور دارد. هافبکی 30 ساله که وظیفه بازیسازی را در تیم ملی یمن بر عهده دارد. عمار حسین، مدافع یمن آخرین بازیکن از ترکیب لژیونرهای این تیم است که مقابل ایران بازی کرد. او در لیگ ستارگان قطر عضو باشگاه قطر اس سی است. همان تیمی که ساموئل اتوئو، مهاجم کامرونی و سابق بارسلونا و اینترمیلان را در اختیار دارد. -

از بین بازیکنان ذخیره یمن، بازی به یک لژیونر نرسید. محمد احمد، مدافع 24 ساله الخور که این فصل 6 بار در ترکیب تیم سابق سروش رفیعی قرار گرفته و 524 دقیقه بازی نموده. این ها آماری است که نشان می دهد تیم ملی یمن، تعدادی لژیونر نیز در ترکیب خود داشت که شاکله اصلی این تیم را تشکیل می دهند.

باز هم یک جمله تکراری. از خوشحالی برای برد پرگل مقابل یمن غافل نشویم. هر چند تیم کوچکی بود و قدرت مقابله با ایران را نداشت اما نه اینقدر کوچک که بگوییم بازیکنانش در هیچ باشگاهی عضویت ندارند و 4 سال است پا به توپ نشده اند. -

12

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3884

به "انتقاد از منتقدان: برد تیم ملی را کوچک نکنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد از منتقدان: برد تیم ملی را کوچک نکنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید