ژسوس: فینالیست شدیم چون بهتر از یوونتوس بازی کردیم

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتبال بنفیکای پرتغالی صعود به فینال لیگ اروپا را حق مردانش دانست و ادعا کرد سرخپوشان در مجموع دو بازی مرحله نیمه نهایی بهتر از قهرمان ایتالیا کار نموده اند.

ژسوس: فینالیست شدیم چون بهتر از یوونتوس بازی کردیم

به گزارش خبرنگاران، ژرژ ژسوس، سرمربی تیم فوتبال بنفیکای پرتغال پس از تساوی بدون گل تیمش در خانه یوونتوس که حکم به صعود نماینده پرتغال به بازی فینال داد، به شبکه اسکای اسپورت ایتالیا گفت: بنفیکا فینالیست شد، چون در هر دو بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی از یوونتوس بهتر کار کرد، هم در لیسبون و هم در تورین. یوونتوس تیم خوبی است اما از نظر دفاعی بنفیکا بهتر کار کرد. نتیجه ای که در بازی رفت کسب کردیم برای ما یک امتیاز بود که اجازه می داد در بازی برگشت راحت تر شرایط را کنترل کنیم. ما لایق فینالیست شدن بودیم، چون بهتر از یوونتوس کار کردیم.

بنفیکا در دقیقه 67 یک اخراجی داد (انزو پرز) و در دقایق پایانی بازی هم با اخراج نیکلاس گارای 9 نفره شد اما با این حال سد راه حملات یوونتوس شد و در نهایت مزد دفاع خوب خود را گرفت.

ژسوس اضافه نمود: فکر می کنم کنار آمدن با این شرایط برابر تیمی هجومی مانند یوونتوس کار آسانی نیست اما ما می دانستیم که باید خونسردی خود را حفظ کنیم. به نظر من بنفیکا از نظر دفاعی شاهکار کرد، چون با 9 بازیکن دوام آوردن جلوی تیمی که مهاجمانی مانند اوسوالدو، توس و یورنته دارد کار آسانی نیست.

آنتونیو کونته، سرمربی یوونتوس معتقد بود داور بازی یک پنالتی را به سود تیمش نگرفته است زمانی که یکی از مدافعان بنفیکا ضربه سر فرناندو یورنته را مهار کرد. ژسوس در این خصوص هم بیان کرد: فکر نمی کنم آن صحنه پنالتی بوده باشد. یوونتوسی ها در لیسبون هم به تصمیمات داور اعتراض داشتند.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 13473

به "ژسوس: فینالیست شدیم چون بهتر از یوونتوس بازی کردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژسوس: فینالیست شدیم چون بهتر از یوونتوس بازی کردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید