واکنش پوگبا به بازی مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو

به گزارش بلاگ پو، پل پوگبا، هافبک فرانسوی شیاطین سرخ نسبت به احتمال بازی با پیراهن رئال مادرید مقابل بارسلونا واکنش نشان داد.

واکنش پوگبا به بازی مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو

به گزارش خبرنگاران، پل پوگبا پس از شکست یک بر صفر خانگی شب گذشته (چهارشنبه) منچستریونایتد مقابل بارسلونا در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نسبت به جبران این نتیجه در بازی برگشت دو تیم در ورزشگاه نوکمپ ابراز امیدواری کرد. وی در این خصوص به خبرنگاران گفت: ما می توانیم بارسلونا را شکست دهیم. اگر چنین باوری نداشته باشیم، راه را برای صعود بارسلونا هموار کرده ایم. ما بر این باوریم که می توانیم بارسا را شکست دهیم. آنها بارسلونا هستند، اما ما هم منچستریونایتد هستیم و در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کنیم و می توانیم کاری که آنها در اولدترافورد کردند را در نوکمپ انجام دهیم و راهی مرحله نیمه نهایی شویم.

وی با اشاره به بازگشت دراماتیک منچستریونایتد مقابل پاری سن ژرمن در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: احتمالاً در ذهن بارسایی ها بازی ما مقابل پاری سن ژرمن باقی مانده و آنها دیدند که ما در پاریس چه کردیم. قطعاً آنها در زمین خودشان راحت تر خواهند بود، اما ببینیم چه خواهد شد. در بازی برگشت نباید به بارسا موقعیت بدهیم و باید در خط حمله نیز خطرناک تر ظاهر شویم. ما با شکست یک بر صفر راهی نوکمپ می شویم، اما بر این باوریم که در آنجا موقعیت هایی نصیب مان خواهد شد.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ که در هفته های اخیر شایعه احتمال پیوستنش به رئال مادرید مطرح شده، در پاسخ به این پرسش که آیا رویای بازی در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا را ندارید؟، گفت: من پاسخی به این پرسش نمی دهم. بازی مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا همیشه فوق العاده است و ما هنوز بازی برگشتی با این تیم داریم.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 6063

به "واکنش پوگبا به بازی مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش پوگبا به بازی مقابل بارسلونا در ال کلاسیکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید