نفرات برتر مسابقه دانش مغز معرفی شدند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، نفرات برتر مرحله اول پنجمین دوره مسابقه ملی دانش مغز از میان بیش از سه هزار دانش آموز داوطلب سنین سیزده الی هیجده سال از مدارس استان­های کشور برگزیده و معرفی شدند.

نفرات برتر مسابقه دانش مغز معرفی شدند

در اولین مرحله این مسابقه 32 دانش آموز داوطلب با کسب بیشترین امتیاز ، از سوی دبیرخانه اجرایی به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند. در مرحله نخست این مسابقه ، شهرهای اصفهان، تهران، رشت، مشهد و شهریار با بیشترین دانش آموز دواطلب برگزیده ،بهترین عملکرد را به خود اختصاص دادند.

مسابقه ملی دانش مغز هر ساله در دو مرحله در ماه های آذر و فروردین در سطح مدارس متوسطه­ کشور از سوی انجمن علوم اعصاب ایران و آزمایشگاه ملی نقشه برداری از مغز و با حمایت ستاد توسعه­ی علوم شناختی برگزار می گردد.

نفرات برتر این مرحله از مسابقه دانش مغز دردو ماه آینده با شرکت در دوره­ های تخصصی علوم اعصاب که از طرف انجمن علوم اعصاب و آزمایشگاه ملی نقشه برداری از مغز و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی ایران و کلینیک مغز و شناخت و با حمایت ستاد توسعه­ علوم و فنآوری ­های شناختی برگزار م ی­گردد، با مهمترین جنبه ­های تشریح و عملکرد و بیماری ­های سیستم عصبی انسان آشنا می­ شوند.

برگزیدگان این مرحله در دور دوم مسابقه که مرحله نهایی کشوری محسوب می­گردد در فروردین ماه سال آینده برای کسب مدال­ های طلا و نقره و برنز با یکدیگر به رقابت می­پردازند.

دانش آموز ممتاز و برتر مرحله دوم مسابقه دانش مغز ، به عنوان نماینده­ ایران برای شرکت در مسابقات بین المللی دانش مغز 2019 (Brain Bee 2019) که تابستان سال آینده از طرف انجمن دنیای علوم اعصاب در کشورکره­ جنوبی برگزار خواهد شد، معرفی و با نمایندگان بیش از 50 کشور دنیا رقابت می نماید.

برگزیدگان مرحله اول این مسابقه ،عضو باشگاه مغز و شناخت ستاد علوم شناختی شده و مورد حمایت­های آموزشی و پژوهشی قرار می­ گیرند.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3866

به "نفرات برتر مسابقه دانش مغز معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفرات برتر مسابقه دانش مغز معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید