معرفی هتل گرند جواهر استانبول ، 5 ستاره

به گزارش بلاگ پو، هتل گرند جواهر استانبول | Grand Cevahir Hotel

این هتل 5 ستاره استانبول، هتلی بسیار تمیز و مورد پسند مهمانان این شهر است. از امکانات رفاهی هتل باید گفت که اینترنت وای فای رایگان و میز پذیرش شبانه روزی هتل، اقامت شما را راحت تر می کند. هر چند که امکانات رفاهی هتل بسیار بوده، اما تمام امکانات رفاهی آن را در این مطلب از مجله خبرنگاران خواهید خواند. با امکانات درون تمام اتاق های هتل آشنا خواهید شد. اگر در خصوص امکانات رفاهی و تفریحی هتل، سوالی در ذهن دارید، می توانید در ادامه پاسخ آن را در قسمت خدمات تفریحی هتل بیابید. همچنین هتل گرند جواهر استانبول Grand Cevahir Hotel 16.6 کیلومتر از فرودگاه بین المللی آتاتورک فاصله داشته و در اطراف خود ایستگاه مترو جواهر را دارید. بنابراین دسترسی ها هم عالی است. با تمام خصوصیات رفاهی و خدماتی هتل گرند جواهر استانبول Grand Cevahir Hotel و امکانات و دسترسی های هتل تا جاذبه های این شهر آشنا خواهید شد.

معرفی هتل گرند جواهر استانبول ، 5 ستاره

امکانات رفاهی هتل گرند جواهر استانبول

از مهم ترین خصوصیات این هتل، دسترسی داشتن به اینترنت رایگان وای فای در همه اتاق ها و در همه فضاهای هتل می باشد. شاتل و ترانسفر فرودگاهی را هتل در اختیارتان قرار می دهد. می توانید در هنگام رزرو اتاق این گزینه را هم انتخاب کنید. اگرچه برای خدمات تاکسی و حمل و نقل باید هزینه اضافه پرداخت کنید. برای خرید تور یا بلیط هواپیما، می توانید به میز پذیرش مراجعه کنید. باربر و آسانسور به شما در حمل و جابه جایی وسایل و چمدان هایتان تا اتاق یاری خواهد کرد. تمام فضاهای هتل، دارای تهویه مطبوع بوده و هوای مناسبی را برای اقامت شما، فراهم می نماید. دیوارها، عایق صدا دارند. ورود به این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد است و تا ساعت 11.30 صبح روز بعد آغاز می گردد.

برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر اتاق خود را تحویل دهید. حداقل سن ورودی برای چک-این 18 سال است. امکانات را به طور خلاصه در جدول زیر خواهید دید.

خدمات نگهبانی، وجود دستگاه ای تی ام، وجود صرافی، خدمات خشکشویی، اتوشویی و نظافت، انبار چمدان و صندوق امانات از امکانات رفاهی هتل گرند جواهر استانبول است. امکاناتی برای افراد کم توان و ناتوان به عنوان مثال ویلچر، در هتل گرند جواهر استانبول فراهم شده است و حیوانات حق ورود به هتل را ندارند.

اگر به دود سیگار حساسیت دارید، فضایی عاری از دود برای شما در نظر گرفته شده است. خدمات اتاق ها، نگهبانی و حتی ورود و خروج، به صورت شبانه روزی ارائه می گردد. خدمات مراقبت از بچه ها شما هم وجود دارد.

کارکنان این هتل به زبان های انگلیسی، عربی، آلمانی، آذربایجانی و ترکی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل گرند جواهر استانبول

تمام امکانات رفاهی هتل گرند جواهر استانبول برای راحتی و آسایش شما مهیا شده است. در رستوران هتل، صبحانه هر صبح آماده و سرو می گردد. شما مهمانان، می توانید هر روز با بوفه صبحانه روز خود را آغاز کنید و از غذاهای ترکی و مدیترانه ای و منوی لاکارته آن، لذت ببرید.

خدمات رفاهی مانند باشگاه ورزشی یا استخر سرپوشیده در اینجا دارید. حمام ترکی، سولاریوم، سونا و اتاق بخار هم از دیگر فضاهای جذاب هتل است. در بخش فاصله جاذبه ها تا هتل می توانید بیشتر درباره مکان های اطرافتان بخوانید.

امکانات اتاق های هتل گرند جواهر استانبول

امکانات اتاق های هتل گرند جواهر استانبول انقدر فراوان است که تنها به برخی از آن ها اشاره می کنیم. اگر می خواهید به اطلاعات کلی اتاق ها دسترسی داشته باشید می توانید سری به صفحه این هتل در سایت خبرنگاران بزنید. فضای داخلی اتاق ها با رنگ های شاد و سبز و مبلمانی با طراحی معاصر دکور شده اند.

جدای از اتاق های ملاقات های اداری، جلسات و مرکز تجاری می توانید با پرداخت هزینه اضافه از امکانات فکس و فتوکپی هتل نیز بهره ببرید. دیوارهای اتاق ها همه ضد صدا ساخته شده اند و امکانات رفاهی اتاق های هتل، شامل تهویه مطبوع، تلویزیون یا تلویزیون صفحه تخت با شبکه های ماهواره ای، بطری آب معدنی رایگان در یخچال، سرویس بیدار کردن مهمانان، یخچال، تلفن، کمد، دستگاه چای ساز و قهوه ساز، سشوار، زمین فرش شده و صندوق امانات به علاوه صندوق نگهداری از لپ تاپ است. امکاناتی برای اتوکشی به همراه امکاناتی در حمام اتاق ها مانند حوله لباسی، حوله دست و صورت، ملافه و دمپایی قرار داده شده است.

در برخی از این اتاق ها، فضای نشیمنی در نظر گرفته شده است. تمام این امکانات به صورت خلاصه در جدول زیر آورده شده است.

انواع اتاق های هتل گرند جواهر استانبول

  • اتاق سوپریور: مساحتی به اندازه 30 متر مربع داشته و به همراه نمایی از شهر، دو تخت یک نفره یا یک تخت دو نفره را به شما ارئه می دهد.
  • سوئیت: در این سوئیت، یک تخت بزرگ دو نفره قرار داده شده است. برای افراد غیرسیگاری بوده و تنها 45 متر مربع فضا دارد.
  • سوئیت اتاق های به هم مرتبط خانوادگی: یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره دارد. در حمام آن تنها وان واقع شده است و 60 متر مربع مساحت آن است.
  • سوئیت اکسکیوتیو گوشه: یک تخت دو نفره با مساحت 48 متر مربع با وان در حمام دارد. این سوئیت یک سالن دارد. سوئیت دیگری با مساحت 30 متر مربع دارد و یک تخت دو نفره و یک سوفا دارد. برخی دیگر از این مجموعه سوئیت ها، دو تخت یک نفره و یک سوفا دارد.
  • دیگر اتاق های تریپل، دوبل و تویین هم در این هتل پیدا می کنید.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر استانبول

خوشبختانه مکان های خدماتی بسیاری را برای رفاه بیشتر و امنیت بیشتر خود در اطراف اینجا می یابید. بیمارستان شیشلی و ایستگاه مترو شیشلی در نزدیکی شما هستند. از مترو شیشلی می توانید خود را به هر یک از دیگر نقاط استانبول برسانید. فاصله این هتل تا کلیسای چورا تنها 5.11 کیلومتر است. در نتیجه با تاکسی مسافت زیادی نخواهید داشت و در عرض 5 دقیقه یا کمتر به این جاذبه استانبول خواهید رسید.

مسجد سلیمانیه در فاصله 5.5 کیلومتری هتل واقع شده است. در نزدیکی آن میدان سلطان احمد و دیگر جاذبه های تاریخی استانبول هستند. از جاذبه های اطراف هتل که با کمی پیاده روی می توانید خود را به آنجا برسانید، می توان به بلک آوت شیشلی، آدرس استانبول، مرکز خرید جواهر، گالری آرتیست و لالی اشاره نمود.

  • قصر توپکاپی: 5.66 کیلومتر است که با 30 دقیقه پیاده روی به آن می رسید. البته اگر با تاکسی بروید، بسیار زودتر از آنچه که تصور کنید، به این قصر خواهید رسید.
  • باسیلیکای سیسترن: این جاذبه مرموز از آنچه که از تاریخ قسطنطنیه باقی مانده است، در فاصله 6.15 کیلومتری شما واقع شده است. می توانید با تاکسی یا تراموا و اتوبوس خود را به این مکان برسانید.
  • گرند بازار: اگر علاقه مند به خرید هستید، به گرند بازار در 6 کیلومتری هتل بروید.
  • مسجد و موزه ایاصوفیه: این مسجد تاریخی و موزه پر بازدید نیز، از دیگر جاذبه های ترکیه و جاذبه های استانبول است که تا هتل گرند جواهر استانبول 15 کیلومتر فاصله دارد.
  • میدان سلطان احمد: بسیاری از جاذبه های استانبول در اطراف این میدان قرار دارند. این میدان نیز تا هتل گرند جواهر استانبول حدود 6.26 کیلومتر فاصله دارد. فاصله ای که با تاکسی یا اتوبوس به راحتی می توانید طی نمایید.
  • فاصله تا برج گالاتا: 4.89 کیلومتر تا هتل فاصله دارد که با تاکسی نیم ساعته تا این محل در راه خواهید بود. پیاده بروید و کمی از نماها و خیابان های استانبول دیدن کنید، سپس تراموای استانبول را سوار شوید.
  • فاصله تا قصر دلماباغچه: 12 کیلومتر است که اگر با تاکسی بخواهید برای دیدن آن بروید خیلی زود می رسید و اگر پیاده بروید در کمتر از یک ربع ساعت به این جاذبه دیدنی استانبول خواهید رسید.
  • فرودگاه آتاتورک: 16.6 کیلومتر است که با تاکسی تنها 20 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه سبیها: این فرودگاه تا هتل گرند جواهر استانبول کمتر از 30 کیلومتر فاصله داردو در نتیجه اگر پرواز شما به این فرودگاه بود هم، بعد از نیم ساعت به هتل خواهید رسید.

موقعیت هتل گرند جواهر استانبول

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

  1. Edip Adıvar Mahallesi, Darülaceze Cd. No:9, 34382 Şişli/İstanbul, Turkey

منبع: booking.com

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: الی گشت
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10042

به "معرفی هتل گرند جواهر استانبول ، 5 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل گرند جواهر استانبول ، 5 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید