مصاف گل محمدی و پرسپولیس در مشهد، شاگردان استراماچونی در اندیشه دومین برد متوالی، استقلالی ها بهم رسیدند

به گزارش بلاگ پو، رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان امروز با برگزاری هشت دیدار پیگیری خواهد شد.

مصاف گل محمدی و پرسپولیس در مشهد، شاگردان استراماچونی در اندیشه دومین برد متوالی، استقلالی ها بهم رسیدند

به گزارش ،

رقابت های هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران درحالی با برگزاری 8 دیدار در روز جمعه در استادیوم های مختلف کشور برگزار می شود که تیم های مدعی به دنبال افزایش اختلاف خود با تعقیب کنندگان هستند.

شهرخودرو مشهد - پرسپولیس تهران/ جمعه 12 مهر ساعت 18:15/ استادیوم امام رضا (ع) مشهد

در اولین و حساس ترین دیدار این هفته از رقابت ها 2 تیم فوتبال شهرخودرو خراسان و پرسپولیس تهران به مصاف هم می روند. یحیی گل محمدی در حالی مقابل تیم سابق خود قرار می گیرد که لیگ نوزدهم را با تیمش مقتدرانه شروع کرد با 3 برد پیاپی شهرخودرو را یکی از مدعیان اصلی لیگ برتر معرفی کرد، اما در 2 هفته گذشته مشهدی ها مقابل فولاد خوزستان شکست خوردند و با تساوی هفته گذشته در مسجد سلیمان مقابل تیم فوتبال نفت، از صدر جدول لیگ فاصله دریافتد و در جایگاه سوم جدول قرار دارند.

از نکات قابل توجه این دیدار می توان به حضور سروش رفیعی، بازیکن سابق پرسپولیس در تیم شهرخودرو اشاره کرد. این بازیکن شیرازی در ابتدای فصل با نظر گابریل کالدرون، سرمربی پرسپولیس از لیست سرخپوشان تهرانی کنار گذاشته شد و حالا او درصدد انتقام گیری از تیم سابق خود خواهد بود.

در آن سوی میدان، پرسپولیس ابتدای هفته گذشته را با برد روحیه بخش در دربی بزرگ پایتخت شروع کرد، اما شکست مقابل سپاهان اصفهان در هفته پنجم، معین کرد که تیم کالدرون روند متناوبی در 5 هفته ابتدایی داشته است و باید دید در یکی از بزرگترین بازی های نیم فصل ابتدایی لیگ نوزدهم سرخپوشان پایتخت چه نتیجه ای را کسب خواهند کرد. پرسپولیس در این دیدار شجاع خلیل زاده و فرشاد احمد زاده را در اختیار ندارد و ممکن است سیدجلال حسینی کاپیتان اول پرسپولیس زوج محمد حسین کنعانی زادگان در خط دفاعی باشد.

پرسپولیس پس از برگزاری این بازی، تمامی رقابت های خود را مقابل تیم های بالای جدولی فصل گذشته لیگ انجام داده است و در ادامه نیم فصل اول، بازی های به مراتب راحت تری پیش رو خواهد داشت.

البته حواشی درخصوص محل برگزاری این بازی به وجود آمد و برخی از احتمال برگزاری این دیدار در استادیومی به جز استادیوم امام رضا (ع) صحبت کردند که در جلسه شورای تامین استان خراسان رضوی محل برگزاری این بازی همان استادیوم امام رضا معرفی گشت.

تیم داوری:

داور: پیام حیدری

کمک ها: محمدرضا منصوری - رحیم شاهین

کمک داوران اضافی: حمید حاج ملک - رضا مهدوی

داور چهارم: فرهاد فرهادپور

ناظر داوری: رسول فروغی

پیکان تهران - نفت مسجد سلیمان/ جمعه 12 مهرساعت 16/ استادیوم شهرقدس تهران

تقابل یکی از بهترین خط حمله های لیگ با یکی از 3 تیمی که هنوز شکست نخورده است، از جذابیت های خاصی برخوردار خواهد بود. تیم فوتبال پیکان تهران از ابتدای لیگ نوزدهم با وجود کسب نتایج نه چندان درخشان، در امر گلزنی پیروز ظاهر شد و حالا با 10 گل زده، دومین خط حمله برتر این دوره از بازی ها را در اختیار دارد. خودروسازان در بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی هم در گلزنی سنت شکنی نکردند و رقیب گمنام خود، شهدای رزکان کرج را با 4 گل از پیش رو برداشتند.

شاگردان حسین فرکی که در 3 بازی گذشته خود در لیگ و جام حذفی 10 گل به ثمر رساندند به دنبال رجحان در این بازی خانگی هستند تا رتبه خود در جدول لیگ را تک رقمی کنند.

نفت مسجد سلیمان هم پس از رجحان مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی از سیرجان مستقیم راهی تهران شد تا اردوی آمادگی پیش از بازی با پیکان را چند روزی زودتر شروع کند. شاگردان تارتار تا به اینجای فصل در کنار تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان یکی از 3 تیمی هستند که تا به حال متحمل شکست نشدند و با 3 گل خورده یکی از بهترین آمار های دفاعی لیگ را به نام خود ثبت کردند. البته که نفتی ها در گل زنی آمار خوبی نداشتند و در 5 بازی ابتدایی فقط 3 گل زدند.

تیم داوری:

داور: بیژن حیدری

کمک ها: سعید قاسمی - آرمان اسعدی

کمک داوران اضافی: علی میرغفاری - سعید رحیمی مقدم

داور چهارم: یوسف مغروری

ناظر داوری: بهرام مهرپیما

شاهین شهرداری بوشهر- فولاد خوزستان/ جمعه 12 مهر ساعت 17:15/ استادیوم شهید نادر مهدوی

تیم تازه لیگ رجحان شده شاهین شهرداری بوشهر از 5 بازی ابتدایی خود متحمل 4 شکست شده است و با 12 گل خورده و تفاضل 8- در قعر جدول حضور دارد. شاهینی ها به جز ضعف در کسب نتایج خوب و مسائل مالی، حالا بحران های جدیدی را تجربه می کنند که عبدالله ویسی، سرمربی این تیم در کنفرانس خبری بعد از بازی با ماشین سازی به برخی از آن ها اشاره کرد.

فولاد خوزستان هم که در ابتدای فصل جواد نکونام را جانشین افشین قطبی روی نیمکت تیمش کرد تنها در بازی هفته چهارم مقابل شهرخودرو پیروز شد و انتظارات هواداران خود را برآورده نکرده است. حالا هم بعد از حذف مقابل فجرسپاسی شیراز در جام حذفی، فشار روی بازیکنان و کادر فنی تیمی که 2 بار قهرمانی لیگ برتر را در کارنامه دارد، بیشتر شده است.

شاگردان نکونام تا به اینجای فصل با 6 امتیاز در رده نهم جدول قرار دارند و روی 3 امتیاز این دیدار برای رسیدن به رتبه های بالای جدول حساب ویژه ای باز کردند، اما از طرفی در امر گل زنی آمار خوبی نداشتند و با 2 گل زده تا به اینجای کار عنوان بدترین خط حمله را به همراه گل گهر سیرجان در بین 16 تیم لیگ به خود اختصاص دادند.

کوبل داوری:

داور: اشکان خورشیدی

کمک ها: محمدرضا ابوالفضلی - یعقوب حجتی

کمک داوران اضافی: روح الله شریفی - کیوان علیمحمدی

داور چهارم: میلاد قاسمی

ناظر داوری: ایرج نظری

تراکتور تبریز- پارس جنوبی جم/ جمعه 12 مهر ساعت 18:30/ استادیوم یادگار امام (ره) تبریز

در دیگر بازی این هفته از رقابت ها، تیم فوتبال تراکتور تبریز یکی از صدرنشینان لیگ به مصاف پارس جنوبی جم می رود. تبریزی ها روز های خوبی با مصطفی دنیزلی سپری می کنند و فقط به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت سپاهان در جایگاه دوم جدول قرار دارند. یکی دیگر از تیم هایی که هنوز دروازه خود را بسته نگه داشته است به دنبال کسب 3 امتیاز بازی خانگی خود در حضور پرشور ها است.

تبریزی ها جام حذفی را هم با برد مقابل پاس همدان شروع کردند و حالا هفته ششم لیگ مقابل پارس جنوبی قرار می گیرند. جمی ها با توجه به تغییرات زیادی که در ترکیب خود داشتند، نتیج قابل قبولی را تا به اینجای لیگ کسب کردند.

شاگردان کمالوند در جام حذفی مقابل ذوب آهن باختند و از راهیابی به جمع 16 تیم سرانجامی این رقابت ها بازماندند. کمالوند هدف تیم جمی در سال جاری را بقا در لیگ عنوان نمود و پس از جدا شدن بهرام رضاییان، مدیر عامل سابق باشگاه، هنوز تکلیف مدیریت این تیم نفتی معین نیست.

پارس جنوبی در 5 بازی ابتدایی خود 6 امتیاز کسب کرد و کار سختی برای کسب امتیاز از استادیوم یادگار امام (ره) دارند.

تیم داوری:

داور: وحید کاظمی

کمک ها: علی میرزابیگی - عسگر محمدی

کمک داوران اضافی: مهدی سیدعلی - محمدرضا تارخ

داور چهارم: امید افخمی

ناظر داوری: محسن ترکی

نساجی مازندران- ماشین سازی تبریز/ جمعه 12 مهر ساعت 17/ استادیوم شهید وطنی قائمشهر

اما در قائمشهر نساجی مازندران، تیمی که بهترین خط حمله لیگ را تا به اینجای کار در اختیار دارد به مصاف یکی از بدترین تیم های دفاعی لیگ می رود. شاگردان رضا مهاجری در 5 بازی ابتدایی خود 8 امتیاز کسب کردند و با قرار دریافت در جایگاه پنجم، در غیاب تیم هایی مثل استقلال تهران، ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان از بالانشینان جدول لیگ محسوب می شوند.

تیم فوتبال نساجی با 12 گل زده بهترین خط حمله را در اختیار دارد و ماشین سازان هم با 10 گل خورده بعد از شاهین شهرداری بدترین خط دفاعی لیگ را در اختیار دارد.

ماشین سازی، یکی از تیم هایی است که در جدول لیگ همچنان یک صفر روبروی نام خود می بیند وآن تعداد مساوی های تیم تبریزی است. شاگردان رسول خطیبی از 5 دیدار قبلی خود متحمل 3 شکست شدند و با 2 برد در جایگاه دهم جدول قرار دارند.

از نکات این بازی می توان به حذف هر 2 تیم در رقابت های مرحله یک شانردهم نهایی جام حذفی اشاره کرد. جایی که مازندرانی ها و تبریزی ها به ترتیب مقابل شهرخودرو و پرسپولیس شکست خوردند.

تیم داوری:

داور: محمدرضا اکبریان

کمک ها: مهدی عالیقدر - محمد پور متقی

کمک داوران اضافی: محمدحسین ترابیان - سعاد وفاپیشه

داور چهارم: حسین سلیمانی

ناظر داوری:حسین نجاتی

سپاهان اصفهان-ذوب آهن اصفهان/ جمعه 12 مهر ساعت 17:05/ استادیوم نقش جهان اصفهان

در شصت و چهارمین دربی اصفهان تیم های سپاهان و ذوب آهن به مصاف هم می روند. در 63 بازی گذشته طلایی پوشان 25 و ذوبی ها 20 برد به دست آوردند و 18 بازی هم با تساوی به سرانجام رسیده است.

اما شرایط این 2 تیم برای این بازی کمی متفاوت است. شاگردان قلعه نویی با 3 برد و 2 تساوی و با تفاضل گل بهتر نسبت به تراکتور در صدر جدول قرار دارند و مدعی کسب عنوان ششمین قهرمانی در لیگ هستند. سپاهان جام حذفی را هم با برد پرگل مقابل خیبر خرم آباد شروع کرد و حالا برای ایجاد اختلاف امتیاز با سایر مدعیان گام به نخستین دربی این فصل در اصفهان می گذارد.

در آن سوی میدان ذوبی ها که به خاطر حضور در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا تمرینات خود را نسبت به دیگر تیم ها زودتر شروع کردند، نتایج خوبی تا به هفته پنجم به دست نیاوردند و یکی از تیم های بدون برد در لیگ نوزدهم محسوب می شوند. شاگردان منصوریان در 5 بازی ابتدایی خود یک باخت و 4 تساوی تجربه کردند وحالا به دنبال برد در دربی اصفهان پس از 2 سال هستند.

تیم داوری:

داور: موعود بنیادی فر

کمک ها: حسن ظهیری - حسن یوسفی

کمک داوران اضافی: علی بای - محمدباقر پورباقر

داور چهارم: براتعلی مولوی

ناظر داوری: علیرضا کهوری

صنعت نفت آبادان- سایپا تهران/ جمعه 12 مهر ساعت 17:15/ استادیوم تختی آبادان

اما در آبادان تیم های صنعت نفت و سایپا تیم های ششم و هفتم جدول، دیگر بازی این هفته را برگزار می کنند. آبادانی ها با هدایت دراگان اسکوچیچ در 5 دیدار گذشته خود 2 برد، 2 تساوی و 1 باخت داشتند.

البته در اردوی نفتی ها خبر های خوبی مخابره نمی شود و با وجود رجحان صنعت نفت مقابل قشقایی شیراز در جام حذفی، مسائل مالی صدای بازیکنان و کادر فنی این تیم ریشه دار را درآورده است. آبادانی ها تا به اینجای فصل هنوز مبلغی از قرارداد خود کسب نکردند و حالا اعتصاب در تمرینات این تیم پیش از دیدار با سایپا، خبر خوبی برای هوادارانشان نیست.

از طرفی سایپا هم با 2 برد، 1 تساوی، 2 باخت و با داشتن تیمی جوان در نیمه بالایی جدول حضور دارد و اگر نارنجی پوشان پیروز به کسب 3 امتیاز این بازی شوند، حتی می توانند تا رده چهارم جدول صعود کنند. اتفاقی که برای رقیب طلایی پوش هم محتمل است.

تیم داوری:

داور: میثم حیدری

کمک ها: علیرضا ایلدروم - ایوب غلامزاده

کمک داوران اضافی: امیر عرب براقی - امیر سامان سلطانی

داور چهارم: قهرمان نجفی

ناظر داوری: حسین عسگری

استقلال تهران- گل گهر سیرجان/ جمعه 12 مهر ساعت 16/ استادیوم آزادی تهران

در آخرین دیدار هفته ششم رقابت های لیگ برتر تیم فوتبال استقلال تهران میزبان تیم تازه لیگ رجحان گل گهر است. استقلالی ها با وجود رجحان در دیدار مقابل گل ریحان البرز در جام حذفی، همچنان در حسرت نخستین برد لیگ نوزدهم هستند. شاگردان استراماچونی یکی از بدترین شروع های استقلال در ادوار گذشته لیگ را رقم زدند، اما حالا روی 3 امتیاز بازی خانگی مقابل شاگردان وینکوبگوویچ حساب باز کردند.

استقلالی ها در این بازی علاوه بر دیاباته، محسن کریمی و فرشید باقری که مصدوم هستند، سیاوش یزدانی و عارف غلامی را به دلیل احکام کمیته انضباطی درخصوص دربی تهران در اختیار نخواهند داشت و روزبه چشمی و محمد دانشگر احتمالا زوج خط دفاعی استراماچونی را تشکیل می دهند.

گل گهر هم تا به اینجای کار نتایج خوبی کسب نکرده است و مثل رقیب این هفته خود، یکی از 4 تیم بدون برد در لیگ نوزدهم محسوب می شود. سیرجانی ها در 5 بازی قبلی خود 3 باخت و 2 تساوی کسب کردند و با 2 امتیاز، پایین تر از استقلال در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارند.

البته با حکم کمیته انضباطی، این دیدار بدون حضور هواداران برگزار می شود.

تیم داوری:

داور: حسن اکرمی

کمک: محمد راهی

کمک داوران اضافی: علی صفایی - مرتضی منصوریان

داور چهارم: علی اکبر عظیم پور

ناظر داوری: اسماعیل صفیری

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12910

به "مصاف گل محمدی و پرسپولیس در مشهد، شاگردان استراماچونی در اندیشه دومین برد متوالی، استقلالی ها بهم رسیدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاف گل محمدی و پرسپولیس در مشهد، شاگردان استراماچونی در اندیشه دومین برد متوالی، استقلالی ها بهم رسیدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید