مشتاقی: برای معین وضعیت کادرفنی فرنگی باید تا سه شنبه صبر کرد، می توانستیم در بازی های آسیایی 6 مدال بگیریم

به گزارش بلاگ پو، عضو شورای فنی کشتی فرنگی گفت که برای معین وضعیت کادرفنی تیم ملی فرنگی باید تا زمان تشکیل جلسه شورای فنی صبر کرد.

مشتاقی: برای معین وضعیت کادرفنی فرنگی باید تا سه شنبه صبر کرد، می توانستیم در بازی های آسیایی 6 مدال بگیریم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با 4 مدال (دو طلا و دو برنز) به کار خود در بازی های آسیایی 2018 اندونزی انتها داد. در بازگشت تیم از جاکارتا، لیست اردونشینان فرنگی در شرایطی اعلام شد که نام سرمربی در این لیست عنوان نشده بود. همچنین احد پازاج مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی در مصاحبه با سایت فدراسیون کشتی خاطرنشان کرد که قرارداد علی اشکانی تا انتها بازی های آسیایی بود و برای ادامه همکاری با این مربی باید شورای فنی تصمیم گیری کند.

این در حالی بود که در ماه های گذشته و در چندین مقطع نیز عنوان شد که اشکانی جای خود را به مربی دیگری در تیم بزرگسالان خواهد داد، با این وجود تغییری صورت نگرفت و حالا در حالی که کمتر از دو ماه به مسابقات جهانی بوداپست باقی مانده، شورای فنی قصد آنالیز عملکرد علی اشکانی را دارد.

بهرام مشتاقی یکی از اعضای شورای فنی با اعلام اینکه این شورا در روز سه شنبه (فردا) تشکیل جلسه خواهد داد، به خبرنگاران گفت: در این جلسه در مورد وضعیت تیم ملی آنالیز لازم انجام خواهد شد و صحیح نیست که من بخواهم در این مورد الان صحبت کنم. باید گزارش کار را ببینیم، ضمن اینکه قرارداد اشکانی هم تا انتها بازی های آسیایی بود مثل خیلی دیگر از مربیان، به هرشکل باید همه چیز مورد آنالیز قرار بگیرد.

وی در مورد نتایج تیم ملی فرنگی در جاکارتا تاکید نمود: کسب دو طلا و دو برنز خوب بود اما می توانستیم 6 مدال هم بگیریم.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 953

به "مشتاقی: برای معین وضعیت کادرفنی فرنگی باید تا سه شنبه صبر کرد، می توانستیم در بازی های آسیایی 6 مدال بگیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشتاقی: برای معین وضعیت کادرفنی فرنگی باید تا سه شنبه صبر کرد، می توانستیم در بازی های آسیایی 6 مدال بگیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید