مراکز اشتغال صنایع دستی با همکاری شوراها و دهیاران بستک راه اندازی می گردد

به گزارش بلاگ پو، معاون صنایع دستی هرمزگان در گردهمایی دهیاران بخشهای مرکزی، جناح و کوخرد، هرنگ شهرستان بستک گفت: مراکز اشتغال صنایع دستی با همکاری شوراها و دهیاران این شهرستان راه اندازی می گردد.

مراکز اشتغال صنایع دستی با همکاری شوراها و دهیاران بستک راه اندازی می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری هرمزگان، سهراب بناوند معاون صنایع دستی استان با تقدیر از توجه و آمادگی بخشداران و دهیاران گزارشی از وضعیت صنایع دستی شهرستان بستک ارائه داد و اضافه کرد: هدف از برگزاری این نشست تصمیم گیری در خصوص راه اندازی مراکزی تحت عنوان مراکز آموزش، فراوری بازاریابی و اشتغال صنایع دستی در روستاها و بخش هایی است که از قابلیتهای مناسبی در فراوری صنایع دستی برخوردار هستند.

او با اشاره به اینکه این مراکز با هدف فراوری، آموزش، بازاریابی، فروش و طراحی صنایع دستی با همکاری دهیاران، شوراهای اسلامی راه اندازی می گردد، اضافه کرد: این مراکز در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال روستایی ایجاد خواهد شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر 4 هزار صنعتگر در شهرستان بستک مَشغول فعالیت هستند، اضافه کرد: این جمعیت هنرمند در واقع جزو میراث داران این مرز وبوم هستند که با فراوری، احیاء و حفظ سنتهای اصیل و بومی احتیاج به حمایت دارند و وظیفه ماست که در این زمینه از این قشر حمایت کنیم.

در ادامه بخشداران بخش مرکزی، کوخرد و هرنگ با برشمردن قابلیتهای هر بخش در حوزه صنایع دستی آمادگی خود را برای همکاری در توسعه اشتغال اعلام کردند.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 3774

به "مراکز اشتغال صنایع دستی با همکاری شوراها و دهیاران بستک راه اندازی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز اشتغال صنایع دستی با همکاری شوراها و دهیاران بستک راه اندازی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید