محاکات سرنوشت دختری از روزهای جنگ و بمباران را روایت می نماید

به گزارش بلاگ پو، تهران (پانا) - مسابقه محاکات یکشنبه 12 اردیبهشت با حضور سعید رحمانی؛ فیلمنامه نویس به عنوان کارشناس مهمان به سرنوشت شنیدنی زندگی دختری می پردازد که شروع قصه اش به سال های جنگ و بمباران برمی شود.

محاکات سرنوشت دختری از روزهای جنگ و بمباران را روایت می نماید

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ مهمان این قسمت از مسابقه محاکات سلیمه البوبالد است. دختری که در زمان جنگ و بمباران توسط خانواده ای به سرپرستی گرفته می گردد و پس از سال ها جستجو برای پیدا کردن خانواده واقعی خود داستانی شنیدنی را رقم می زند.

محاکات با آنالیز قصه ها و داستان های مخاطبان خود و پرسشگری و راهنمایی آن ها ، یک چالش دوست داشتنی و صمیمی از حکایت هایی پدید می آورد که روایتگر آن خود مردم هستند. در محاکات فصل ویژه رمضان انتخاب قصه های برگزیده تا چهار اثر افزایش پیدا نموده و براساس 30 شب قصه گویی، 2 اثر برای نگارش رمان و 2 اثر هم برای فیلمنامه انتخاب می گردد.

در این مسابقه رسول نجفیان، امیر شهاب رضویان و فلورا سام سه داور ثابت برنامه هستند و در هر قسمت یکی از منتقدان سینمایی، فیلمنامه نویسان و یا کارگردانان سینمای ایران نیز به عنوان کارشناس مهمان حضور خواهند داشت.

مسابقه محاکات کاریست از گروه اجتماعی شبکه دو سیما به تهیه کنندگی جواد فرحانی و اجرای منصور ضابطیان که در ایام شب های قدر از شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 18:00 روانه آنتن می گردد و تکرار آن روز بعد ساعت 15:00 خواهد بود.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 49902

به "محاکات سرنوشت دختری از روزهای جنگ و بمباران را روایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محاکات سرنوشت دختری از روزهای جنگ و بمباران را روایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید