فوتبال دنیا، نیمار کاپیتان برزیل شد

به گزارش بلاگ پو، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن به طور رسمی کاپیتان سلسائو لقب گرفت.

فوتبال دنیا، نیمار کاپیتان برزیل شد

به گزارش خبرنگاران، تیته سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل در آستانه دیدار دوستانه این تیم مقابل آمریکا در نیوجرسی، نیمار را به عنوان کاپیتان جدید سلسائو اعلام نمود.

نیمار که به همراه تیته در کنفرانس خبری حضور پیدا نموده بود، در خصوص انتخابش به عنوان کاپیتان جدید تیم ملی برزیل به خبرنگاران گفت: این پیشنهاد را دوباره پذیرفتم چون چیزهای زیادی آموخته ام و قطعاً در آینده هم چیزهای بیشتری خواهم آموخت. این مسئولیت - بازوبند کاپیتانی - هم نکته خوبی برای من خواهد بود.

ستاره پاری سن ژرمن در خصوص نقدهای که به وی در جام جهانی 2018 روسیه شد، گفت: مورد نقدها زیادی قرار گرفتم، اتفاقات بد زیادی افتاد و بعد از بازی با بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی در شرایطی نبودم که بخواهم صحبت کنم. وقتی هم شرایط مناسبی ندارم ترجیح می دهم صحبت نکنم، چون سکوت بهترین پاسخ است.

نیمار ادامه داد: چیزی نمی توانم در مورد نقدهایی که به من می گردد، بگویم چون بازیکنی هستم که از هر 11 توپی که نصیبم می گردد، 10 بار آن به قلب خط دفاعی حریف می زنم. قطعاً مدافعان حریف هم کمترین فضای ممکن را به من برای شوتزنی می دهند و نمی توانم به آنها بگویم معذرت می خواهم، اجازه بدهید گلزنی کنم. در جریان جام جهانی کلی خطا روی من صورت گرفت، اما این هم درسی دیگر بود که فرا گرفتم.

وی گفت: مسئولیت من در تیم ملی برزیل فراتر از کاپیتانی است، اما اگر شما خوب بازی نکنید، نیازی به بازوبند هم نیست. مایلم از طرفداران عذرخواهی کنم چون باختن چیز خیلی بدی است. ما بر این باور بودیم که می توانیم فاتح جام جهانی شویم، اما این میسر نشد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1336

به "فوتبال دنیا، نیمار کاپیتان برزیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، نیمار کاپیتان برزیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید