فوتبال دنیا، ادین ژکو در آستانه تمدید قرارداد با رم

به گزارش بلاگ پو، فوتبال دنیا - باشگاه رم در صدد نگه داشتن ادین ژکو در پایتخت ایتالیاست.

فوتبال دنیا، ادین ژکو در آستانه تمدید قرارداد با رم

به گزارش خبرنگاران، ادین ژکو به زودی قراردادش را با رم تمدید می نماید و ممکن است حتی پس از بازنشستگی اش هم در این باشگاه در کنار فرانچسکو توتی، کاپیتان سابق جالوروسی فعالیت داشته باشد.

ژکو این هفته در رشته مدیریت ورزشی از دانشگاه سارایوو فارغ التحصیل شد که نشان می دهد او برای آینده اش برنامه هایی در حوزه اجرایی فوتبال دارد.

ژکو به زبان های بوسنیایی، چک، آلمانی، انگلیسی و ایتالیایی صحبت می نماید و به همین دلیل اضافه شدنش به کادر اجرایی باشگاه رم در حوزه جذب بازیکن بسیار ارزشمند خواهد بود.

در همین حال سایت کالچو مرکاتوی ایتالیا گزارش نموده است که باشگاه رم می خواهد قرارداد ژکو را برای یک سال تمدید کند و او را تا سال 2021 در این تیم نگه دارد که در آن موقع ژکو 35 ساله خواهد بود. البته ژکو برای یک سالی که به مدت قراردادش اضافه می گردد، حقوقش را کاهش می دهد و آن را از 4.5 میلیون یورو به چهار میلیون یورو می رساند.

این سایت همچنین مدعی گردیده است که ژکو پس از سرانجام قرارداد خود کفش هایش را آویزان می نماید و همچون توتی در کنار مونچی، مدیر ورزشی باشگاه رم فعالیت خواهد نمود. در همین حال گفته گردیده که اتحادیه فوتبال بوسنی هم به ژکو پیشنهاد داده است که در این سازمان در پستی اجرایی مشغول به کار گردد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1568

به "فوتبال دنیا، ادین ژکو در آستانه تمدید قرارداد با رم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، ادین ژکو در آستانه تمدید قرارداد با رم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید