فال روزانه 28، 05، 1398

به گزارش بلاگ پو، فال روزانه دوشنبه 28 مرداد 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 28 مرداد به جهان آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی ماجراجو، حساس، جسور، منظم و سرحال و سرزنده هستید. وجود شما سرشار از شور و انرژی است و همواره آماده یاری به دیگران هستید، با این حال باید سعی کنید که بی حوصلگی، تندخویی و خجالتی بودن را کنار بگذارید. فعالیت های حرفه ای جدیدی که سال جاری شروع می کنید و همچنین شراکت های کاریتان با موفقیت همراه خواهند بود و سود زیادی را برای شما به همراه خواهند داشت. اعتماد به نفس و اراده شما سال جاری در اوج خود قرار خواهند داشت. پول هایی که سال گذشته و حتی خیلی قبل تر از آن به دیگران قرض داده اید اما اشخاصی که به شما بدهکار بوده اند در باز پس دادن آنها بدقولی نموده اند سال جاری بالاخره به شما بازگردانده خواهند شد. سرمایه گذاری در بازار سهام و مسکن سود زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. آنهایی که برای دیگران کار می نمایند و کسب و کار مستقلی ندارند سال جاری دوره کاری سخت و پرفشاری را پیش رو خواهند داشت و رفتار غیر قابل پیش بینی رئیسشان برای آنها دردسرساز خواهد شد. اگر پیش از این ازدواج نموده اید روابط عاطفی تان در سالی که پیش رو دارید به خوبی پیش خواهند رفت و همسرتان شما را مورد حمایت و محبت خود قرار خواهد داد. آنهایی که هنوز تنها هستند به احتمال زیاد پیش از انتها یافتن سال جاری شریک زندگی خود را پیدا خواهند کرد. برای شرکت در یک جشن و یا رفتن به یک مقصد زیارتی در نیمه دوم سال به مقصدی دوردست سفر خواهید کرد. ماه های آبان، اسفند، اردیبهشت و مرداد بهترین و مهم ترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه 28، 05، 1398

امروز برای ایجاد تغییرات در محل کارتان زیاد روز خوبی نیست و پیش بینی اینکه کارهایتان دقیقا چه نتیجه ای خواهند داشت و یا بعد از آن چه خواهد شد کار بسیار سختی خواهد بود. شما می خواهید رفتاری صادقانه داشته باشید، اما نمی دانید به چه کسی باید اعتماد کنید. بهتر است در خصوص افکار و عقایدتان تا زمانی که از طرف مقابلتان مطمئن نشده اید، صحبتی نکنید. هیچ چیز به اندازه سکوت به موقع نمی تواند به تقویت موقعیت شما یاری کند. در حال حاضر بخت با شما یار است و یا اگر بخواهیم طور دیگری بگوییم، فرشته نگهبانتان حسابی هوایتان را دارد. ار قصد ایجاد هر کار جدید و یا ایجاد تغییرات را دارید، برای این کار در زمان مناسبی به سر می برید.

امروز روز نسبتا آرام و خوشایندی برای شما خواهد بود، حتی ممکن است از دوستان و یا اعضای خانواده تان هدایایی دریافت کنید که نشان دهنده عشق و محبت آنها نسبت به شماست. این کار آنها باعث خوشحالی و اطمینان خاطر شما خواهد شد. دیگران شجاعت و جسارت شما در رویارویی با ناشناخته ها را تحسین می نمایند، اما خود شما با وجود اینکه سرتان درد می نماید برای این کارها، گاهی دچار هراس می شوید. امروز تقریبا جای هیچ گونه نگرانی نیست و احتمال اینکه این کارهای برنامه ریزی نشده و ناگهانی شما عواقب بدی برایتان داشته باشند خیلی کم است. کمی ریسک کردن ارزش آنچه در مقابل به دست خواهید آورد را دارد.

همه این را به خوبی می دانند که اگر بخواهید کاری را انجام دهید یا چیزی را به دست بیاورید هیچ چیز نمی تواند جلویتان را بگیرد. به شرط آن که اطرافیانتان نیز با شما همراه باشند، خود شما هم از آنچه می توانید به انجام برسانید شگفت زده خواهید شد. با این حال، در این میان کارهایی هم خواهید داشت که چندان برایتان جذاب نیستند و یاری دریافت از اطرافیانتان باعث خواهد شد خیلی زودتر از شر آنها خلاص شوید. امروز شما خیلی خوب می دانید که چه کسانی برایتان اهمیت بیشتری دارند، اما نگران اختلاف نظرهایی هستید که بین شما و آنها وجود دارند. شما می توایند با داشتن مکالمه ای همراه با منطق و آرامش از بروز مسائل احتمالی پیشگیری کنید.

امروز شاید در فکر برنامه ریزی برای یک سفر و یا ترتیب دادن یک مهمانی محبت آمیز باشید. کنترل همه چیز با خودتان است و شاید لازم باشد خودتان تمام جزئیات را برنامه ریزی نموده و هماهنگی های لازم را انجام دهید، اما این موضوع برای شما مسئله ای ایجاد نخواهد کرد و به خوبی از پس تمام این کارها برخواهید آمد. امروز شاید مجبور باشید تغییر جهت هایی در راستا خود ایجاد کنید، شاید این کار برایتان نگران نماینده باشد، اما شما خیلی خوب می توانید بین خواسته های خودتان و انتظاراتی که دیگران از شما دارند تعادل برقرار کنید. امروز ایمیل های خود و یا بسته های پستی و پیغام هایتان را با دقتی بیشتر از همواره آنالیز کنید.

امروز برای شما روز فوق العاده ای خواهد بود، بچه های خانواده، از خواهر و برادرهای کوچکتان گرفته، تا فرزندان خودتان و خواهرزاده و برادرزاده هایتان انرژی خیلی زیادی دارند و نگه داری از آنها به عهده شما گذاشته شده است. در کمال تعجب شما به خوبی از عهده انجام این کار برخواهید آمد. شاید حتی این فکر به سرتان بزند که در یک مهد کودک، مدرسه یا هر محیط دیگری که شما را در ارتباط با بچه ها قرار می دهد آغاز به کار کنید. امروز همه کارهایتان خیلی خوب و از روی برنامه پیش خواهند رفت. شاید حتی در انتها روز انرژی و وقتی هم برای بودن در کنار دوستانتان داشته باشید و لحظات خوبی را در کنار آنها بگذرانید.

یک روز فوق العاده در انتظار شماست. زندگی برای شما در حال حاضر با آزادی ها و شادی های زیادی همراه شده است. از این موقعیت استفاده کنید و کارهایی را انجام دهید که از آنها لذت می برید. خلاقیت شما در اوج خود قرار گرفته است، از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کنید. اکنون می تواند فرصتی فوق العاده برای ثبت نام در کلاس های هنری باشد. یکی از روابط نزدیک شما در حال حاضر دارد با تحولاتی روبرو می گردد و شما نمی توانید نسبت به آن بی تفاوت باشید. سعی کنید سر بحث را باز نموده و در خصوص افکار و احساسات خود با طرف مقابلتان صحبت کنید. این کار باعث خواهد شد اگر رازی وجود دارد یا مسئله ای در رابطه تان هست که از آن بی خبر هستید آشکار گردد.

آیا احساس می کنید در یک بازی کامپیوتری گرفتار شده اید و یک هیولای وحشتناک می خواهد شما را بخورد؟ خوب، راستش بهتر است بازی تان را عوض کنید و یک بازی دیگر انتخاب کنید که فشار و استرس کمتری را به شما وارد می نماید! خواه پای زندگی شخصیتان در میان باشد، خواه زندگی حرفه ایتان، شما احتیاج دارید از بار فشار و استرسی که به خودتان وارد می کنید کم کنید و کمی به خودتان استراحت بدهید و آرام باشید. شاید بد نباشد امروز به خانه دوستی صمیمی بروید و با هم یک فنجان چای گرم بنوشید و در خصوص نگرانی ها و ناراحتی های خود با او صحبت کنید. وقتی خانه او را ترک کنید به طوری باورنکردنی احساس سبکی خواهید کرد.

بعد از چند روز احساس بی حوصلگی و بی انگیزگی امروز بار دیگر انرژی خود را باز خواهید یافت.خوشبختانه حس ششم شما هم قوی شده است و شما را به سوی افرادی راهنمایی می نماید که می توانند به شما یاری نمایند. امروز فرصت خوبی برای نوشتن گزارش کارهایتان و یا خاطراتتان می تواند باشد، زیرا همه چیز را با جزئیات کامل آن به یاد می آورید و هیچ چیزی از نظرتان دور نمی ماند. امروز اجازه ندهید انرژی منفی اطرافیانتان شما را تحت تأثیر قرار داده و قربانی امواج یأس و نا امیدی کند، همواره افرادی پیدا می شوند که هر چند ناخواسته کاری جز انتقال انرژی منفی به دیگران ندارند.

اگر در انجام یکی از پروژه هایی که در دست انجام دارید با مخالفت ها و چالش های زیادی روبرو شده اید شاید بهتر باشد به کل بیخیال انجام این پروژه شوید. شما معمولا از آن دسته آدم هایی نیستید که کارها را نیمه کاره رها می نمایند، اما در شرایط فعلی بدون شک بهتر است کارهایی را که با اهداف بلند مدت شما همخوانی ندارند و توجه شما را از اهداف اصلیتان منحرف می نمایند کنار گذاشته و روی اهداف بزرگتر و مهمتر خود متمرکز شوید. شاید زمانی این پروژه برای شما ارزش و اهمیتی خاصی داشته است، اما حالا که اهدافتان تغییر نموده اند ادامه آن نتیجه ای جز منحرف کردن شما از راستا اصلیتان نخواهد داشت.

در حال حاضر و تحت شرایط کیهانی موجود شما باید دقت بیشتری به رژیم غذایی خود داشته باشید. شما باید بیشتر میوه بخورید و از مصرف غذاهای چرب و سرخ کردنی خودداری کنید. باور کنید آنچه در حالحاضر برای مراقبت از بدن خود انجام می دهید ظرف یکی دو هفته آینده نتایجی باورنکردنی را برای شما به همراه خواهد داشت. همچنین شما باید بیشتر بخوابید و به اندازه کافی استراحت کنید. اگر به مغزتان به اندازه کافی استراحت ندهید نمی توانید انتظار داشته باشید که به خوبی همواره کار کند و آن ایده های نبوغ آمیز همیشگی را فراوری کند. با مراقبت از بدنتان برای آینده خود سرمایه گذاری کنید.

امروز روزی فوق العاده برای رفتن به استخر و سونا یا یک ماساژ آرامش بخش می تواند باشد. شما این اواخر تنش ها و استرس زیادی را پشت سر گذاشته اید و کوشش هایتان برای رسیدن به آرامش چندان موفقیت آمیز نبوده اند. درست است که هنوز تا آخر هفته زمان زیادی باقی مانده است، اما شما به کمی سکوت و آرامش احتیاج دارید. از خواندن روزنامه ها و دنبال کردن اخبار خودداری کنید. سعی کنید حتی فکر نکنید! امروز فقط به خودتان و ذهنتان استراحت بدهید. شما آماده اید هر کاری کنید تا از این روند تکراری همیشگی که شما را در خود اسیر نموده است رها شوید، اما در این راه نباید خیلی ناگهانی و بدون تفکر و برنامه ریزی قدم بردارید.

اگر برای مدتی طولانی به فکر نقل مکان به شهر، استان و یا حتی کشور دیگری بوده اید امروز روز خیلی خوبی برای فکر کردن به این موضوع خواهد بود. ببینید این کار چه تأثیراتی روی زندگی حرفه ای، خصوصی و خانوادگیتان خواهد داشت و آیا اصلا بقیه اعضای خانواده دلشان می خواهد با شما همراه شوند. امروز شما هیچ زمانی برای از دست دادن ندارید زیرا اگر دست نجنبانید فرصتی که برای ایجاد تغییرات عمده در یکی از روابط مهم خود دارید را از دست خواهید داد. یادتان باشد فرصت های بزرگ وقتی به سراغ ما می آیند آنقدر محکم در نمی زنند که ما فکر کنیم فرقی با بقیه دارند و همین باعث می گردد که بیشتر اوقات آنها را به راحتی از دست بدهیم.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: برترین ها
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 11504

به "فال روزانه 28، 05، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 28، 05، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید