غفوری: امیدوارم بعضی ها از خواب بیدار شوند و در راه موفقیت استقلال دست انداز نباشند، عده ای ابتدای فصل حرف های کلیشه ای زدند

به گزارش بلاگ پو، در آغاز فصل، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان آماده بودند، اما به خاطر تغییراتی که اجرا شده بود، ناهماهنگی هایی وجود داشت. ضمن اینکه در چند ملاقات بدشانس بودیم، اما در ادامه با یاری مربیان و همت بچه ها، شرایط تیم تغییر کرد. نکته مثبت این است که بازیکنان می دانند چه کارهایی باید انجام دهند و چه هدفی دارند. همه با تمام وجود بازی می نمایند و می خواهند در هر بازی کیفیت فنی بالای خودشان را نشان دهند.

غفوری: امیدوارم بعضی ها از خواب بیدار شوند و در راه موفقیت استقلال دست انداز نباشند، عده ای ابتدای فصل حرف های کلیشه ای زدند

وریا غفوری، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم یکسری از خواب بیدار شده و در راستا این روزهای استقلال دست انداز نباشند.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال استقلال با رجحان 2 بر یک مقابل نساجی مازندران در هفته یازدهم لیگ برتر، خودش را به رده سوم جدول رده بندی رساند و به فرایند پیروزی هایش ادامه داد. به بهانه پیروزی های اخیر استقلال، خبرنگار تسنیم گفت وگویی با وریا غفوری کاپیتان آبی پوشان انجام داد که در زیر می خوانید:

پیروزی مقابل نساجی پس از تعطیلی 20 روزه لیگ، چقدر برای استقلال مهم بود؟

طبیعتا اهمیت زیادی داشت و خدا را شکر توانستیم در خانه نساجی سه امتیاز را بگیریم. واقعا بازی سختی بود و جا دارد به مربیان و طرفداران نساجی به خاطر داشتن تیم خوب شان، تبریک بگویم. نساجی جزو تیم هایی بود که شرایط سختی را برای ما رقم زد. بازی در چمن مصنوعی هم شرایط را سخت تر نموده بود، اما شادمانیم در بازی حساس، سه امتیاز مهم و حیاتی گرفتیم.

چه اتفاقی برای استقلال افتاده که برخلاف ابتدای فصل، این روزها نتایج خوبی می گیرد؟

در آغاز فصل، تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و همه بازیکنان آماده بودند، اما به خاطر تغییراتی که اجرا شده بود، ناهماهنگی هایی وجود داشت. ضمن اینکه در چند ملاقات بدشانس بودیم، اما در ادامه با یاری مربیان و همت بچه ها، شرایط تیم تغییر کرد. نکته مثبت این است که بازیکنان می دانند چه کارهایی باید انجام دهند و چه هدفی دارند. همه با تمام وجود بازی می نمایند و می خواهند در هر بازی کیفیت فنی بالای خودشان را نشان دهند.

با نتایج ابتدای فصل کسی تصور نمی کرد استقلال بتواند جزو مدعیان قرار بگیرد و انتقادهای زیادی از تیم می شد.

متأسفانه جو منفی زیادی بود و اعتمادی به تیم ما وجود نداشت، اما نشان دادیم کسانی که در مقطعی علیه ما حرف هایی زدند، خیلی زود قضاوت کردند. بعضی ها، حرف های کلیشه ای زدند، اما شرایط استقلال تغییر کرد و بازیکنان کیفیت خودشان را نشان دادند. بازیکنان استقلال نشان دادند بزرگ هستند و به یاری مربیان شرایط را تغییر دادند.

استقلال پس از چند فصل بالاتر از پرسپولیس نهاده شد، اما استراماچونی گفته نباید از این مسئله شادمان بود و هدف اصلی استقلال رسیدن به رتبه اول جدول است...

طبیعی است که برای مربی این چیزها مهم نباشد و هدف گذاری خودش را دارد. این اتفاقات وجود دارد که در مقطعی یک تیم شرایط خوبی در جدول داشته باشد، در رده اول یا دوم باشد. استقلال در این دو، سه ساله شرایط خوبی نداشت، هر چند شرایط بدی هم نداشت، اما سال جاری شرایط تغییر نموده و بازی به بازی پیش می رویم. ما باید بجنگیم و از فرصت ها استفاده کنیم. نباید اجازه دهیم این پیروزی ها مقطعی باشد.

با این شرایط می توان استقلال را مدعی قهرمانی دانست.

استقلال همواره مدعی قهرمانی بوده است. سال جاری برای این هدف می جنگیم و هفته به هفته شرایط بهتری پیدا می کنیم. خیلی زود است درباره قهرمانی صحبت کنیم. هدف ما در حال حاضر این است که بازی به بازی شرایط خوبی داشته باشیم.

پس از بازی با صنعت نفت آبادان، در نشست خبری به مسائل اقتصادی استقلال اشاره کردی و اینکه بازیکنان هنوز مطالبات زیادی دارند. بازیکنان هم یک جلسه تمرینی اعتصاب کردند. این مسائل حل شده است؟

مسائل اقتصادی همواره در استقلال بوده، سال جاری هست و سال های بعد نیز وجود خواهد داشت، چون این مشکل ریشه ای است و ارتباطی به فلان مدیرعامل ندارد. یکسری از مدیران می توانند این شرایط کنترل نمایند و بعضی هم نمی توانند. مسائل ما همچنان پا برجاست و اختلاف حساب بین بازیکنان و باشگاه وجود دارد. باشگاه باید بازیکنان را بخواهد و تکلیف قراردادها را معین کند تا همه چیز شفاف باشد.

یعنی هنوز حل نشده است؟

نمی توان مسائل اقتصادی را پنهان کرد، اما بازیکنان استقلال نشان دادند مسائل فقط برای بیرون زمین بوده و داخل زمین کوشش می نمایند بهترین نتیجه را بگیرند. هدف استقلال بالاتر از این صحبت هاست. با این حال، امیدوارم بعضی ها از خواب بیدار شوند و در راستا موفقیت استقلال دست انداز نباشند!

شنبه هفته آینده بازی مهمی با سپاهان در اصفهان دارید که امیر قلعه نویی را روی نیمکت خود دارد. چقدر امیدوار به شکست این تیم پرمهره هستید؟

ملاقات تیم بزرگی مثل استقلال با دیگر تیم های بزرگ هیجان و حساسیت خودش را دارد. پیروزی در این ملاقات به هر دو تیم یاری زیادی می نماید. امیدوارم با تمریناتی که انجام می دهیم و آنالیزهایی که خواهیم داشت، بتوانیم نتیجه خوبی در اصفهان بگیریم.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 16474

به "غفوری: امیدوارم بعضی ها از خواب بیدار شوند و در راه موفقیت استقلال دست انداز نباشند، عده ای ابتدای فصل حرف های کلیشه ای زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: امیدوارم بعضی ها از خواب بیدار شوند و در راه موفقیت استقلال دست انداز نباشند، عده ای ابتدای فصل حرف های کلیشه ای زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید