عقب نشینی سرپرست پرسپولیس در پرونده تمدید قرارداد بشار رسن

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، افشین پیروانی با حکم مهدی رسول پناه به عنوان مسئول جابجایی تابستانی پرسپولیس انتخاب شد تا او گزینه های مد نظر یحیی گل محمدی برای حضور در لیست فصل آینده بازیکنان این تیم را جذب کند.

عقب نشینی سرپرست پرسپولیس در پرونده تمدید قرارداد بشار رسن

سرپرست پرسپولیس که در جریان لیست خرید این تیم برای فصل آینده قرار گرفته است هنوز دخالتی در بحث بازیکنان فعلی که قراردادشان در انتها نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر به اتمام می رسد نداشته است.

بشار رسن هافبک تیم ملی فوتبال عراق که قراردادش با این تیم به اتمام می رسد به وسیله مدیر برنامه های خود جلساتی را با مهدی رسول پناه داشته است اما پیروانی در این جلسات غایب بوده است؛ سرپرستی که مسئولیت جابجاییی این باشگاه را پذیرفته است اما فعلا در این زمینه ورود ننموده است.

به نظر می رسد پیروانی که به خوبی از پیچیدگی تمدید قرارداد رسن با پرسپولیس به دلیل قیمت بالای ارز قرار گرفته است تمایلی به دخالت در این ماجرا ندارد تا رزومه خود را نزد طرفداران این تیم خراب نکند.

در صورتی که مسئول جابجایی باشگاه بایستی کوشش فراوانی برای حفظ بازیکنان مدنظر کادرفنی نموده و در مذاکرات برای جذب و حتی تمدید قراردادها نقش فعالی داشته باشد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 31274

به "عقب نشینی سرپرست پرسپولیس در پرونده تمدید قرارداد بشار رسن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عقب نشینی سرپرست پرسپولیس در پرونده تمدید قرارداد بشار رسن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید