ظریف: آمریکا شروع کننده جنگ در منطقه باشد سرانجام بخش آن نخواهد بود

به گزارش بلاگ پو، وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با یک شبکه خبری آمریکایی هشدار داد در صورتی که واشنگتن شروع کننده جنگ در منطقه غرب آسیا باشد این کشور خاتمه بخش این جنگ نخواهد بود.

ظریف: آمریکا شروع کننده جنگ در منطقه باشد سرانجام بخش آن نخواهد بود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در مصاحبه با شبکه آمریکایی سی بی اس که بخشی از این مصاحبه شامگاه شنبه منتشر شده و روز یکشنبه مشروح آن منتشر خواهد شد هشدار داد که اگر واشنگتن جنگی را در منطقه شروع کند، انتها بخش این جنگ آمریکا نخواهد بود.

ظریف در بخش دیگری از مصاحبه با سی بی اس درباره خروج آمریکا از برجام گفت که فرض کنید، شما یک خانه ای را به من می فروشید اما یک سال بعد، کسی که از شما این خانه را به ارث برده می آید و می گوید که به اندازه کافی پول نداده ای و خواهان توافقی بهتر برای خودش و بدتر برای من می گردد. در کجای تاریخ کسی این موضوع را پذیرفته است؟!

وزیر امور خارجه ایران در پاسخ به سوال دیگری در این باره که آیا صدور ویزا برای او جهت حضور در نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک با وجود تحریم بودن وی، نشانه ای از تمایل آمریکا جهت مذاکره می داند که ظریف پاسخ داد: نه الزاما! چون آمریکا مجبور است به عنوان میزبان مقر سازمان ملل برای [هیأت های] کشورهای عضو ویزا صادر کند.

.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 12252

به "ظریف: آمریکا شروع کننده جنگ در منطقه باشد سرانجام بخش آن نخواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: آمریکا شروع کننده جنگ در منطقه باشد سرانجام بخش آن نخواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید