طالبی: مسائل زیادی داریم، آنچه به ما انگیزه می دهد طرفداران هستند

به گزارش بلاگ پو، سرمربی تیم قشقایی شیراز می گوید رمز موفقیت ما همدلی بازیکنان با کادر فنی و مدیریت باشگاه است.

طالبی: مسائل زیادی داریم، آنچه به ما انگیزه می دهد طرفداران هستند

ابراهیم طالبی سرمربی تیم قشقایی شیراز در گفت وگو با خبرنگاران، درباره داربی شیراز و پیروزی تیمش مقابل فجرسپاسی شیراز گفت: باید در ابتدا بگویم که از دیدن داربی تهران و بازی که شاگردان شفر و برانکو انجام دادند خیلی متاثر شدم. دو تیم با این همه طرفدار و توجه متاسفانه این نتیجه را به دست آوردند. من قبلا از آقای برانکو دیده بودم که برای نباختن بازی نمایند ولی از آقای شفر چنین چیزی را ندیده بودم. ما دو تفکر در فوتبال داریم. مربیانی که می آیند چیزی به دست بیاورند و مربیانی که می خواهند چیزی از دست ندهند. متاسفانه در داربی این رخ داد و دو مربی سعی داشتند چیزی از دست ندهند. با توجه به این اتفاق من دوست داشتم داربی شیراز بازی خوبی از آب در بیاید. آقای صالح هم مربی فکوری است و به غیر از دو نقصی که در بازی بود بازی خوبی را شاهد بودیم. دو تیم خوب جنگیدند و جدال خوبی بین دو تیم ایجاد شد که در نهایت ما توانستیم چهارمین برد خود را به دست آوریم.

او ادامه داد: من در اوایل کار حدود 90 درصد روی مسائل روحی و روانی کار کردم ولی هر چه جلوتر رفتیم، بچه ها با تفکرات و تاکتیک های من آشناتر شدند. من فوتبال تهاجمی را دوست دارم و این مساله را ما روی بچه ها کار کردیم و بازیکنان به خوبی آن را در زمین عملی کردند. من فکر می کنم که نتیجه بازی را مردم در روز بازی آگاه می شوند ولی ما آن نتیجه را در طول هفته کار می کنیم. ما در بازی 100 درصد برای برد وارد زمین بازی شدیم.

سرمربی تیم قشقایی در مورد قطع شدن برق در اواخر بازی گفت: از آنجایی که من آدم بسیار مثبت اندیش و خوش بینی هستم، این اتفاق را یک تصادف می دانم. مسئولان ورزشگاه گفتند که ایراد از برق شهر بوده است. به هر حال ایراد از هر جا که بوده، این مساله ایرادی برای مسئولان شیرازی است. مگر می گردد تو در شهرت دو تیم داشته باشی که داربی مهمی را قرار است برگزار نمایند، آن وقت تو نتوانی آمبولانس را نیم ساعت زودتر بیاوری و برق ورزشگاه هم قطع گردد؟ من به عمدی یا غیر عمدی بودن این مساله کاری ندارم اما به هر حال یک ایراد به حساب می آید.

طالبی در مورد صدرنشینی تیمش در جدول رقابت ها گفت: تیم ما با یک امتیاز در صندلی دوازدهم بود و من خوشحالم که ما در چهار هفته موفق شدیم تیم هایی را شکست دهیم که از دارای امکانات خوبی هستند. من تا اینجای کار هیچ بازیکنی را به تیم اضافه نکرده ام. تنها رمز موفقیت ما همدلی بازیکنان با کادر فنی و مدیریت باشگاه است. ما در حال حاضر مسائل زیادی داریم ولی آن چه انگیزه زیادی به ما می دهد، طرفداران تیم هستند. ما برای خوشحالی مردم که بیشترین بازتابش در زمین مسابقه است، همه کار انجام می دهیم. ما در حال حاضر صدرنشین هستیم و به هدف خود رسیده ایم. من به بازیکنانم یاد داده ام که به هدف نهایی لازم نیست فکر نمایند و هر هفته از بازی لذت ببرند. یک مربی برای موفقیت برای هر بازی باید برنامه داشته باشد که در آن تمام خصوصیت های تیم حریف و نقاط ضعف و قوت آن معلوم باشد که مربی بتواند آن چیزهایی را که مد نظرش است در بازی اعمال کند.

او در سرانجام گفت: امیدوارم مسئولان از ما حمایت نمایند و امکانات لازمی مثل زمین تمرین را برای ما فراهم نمایند تا ما بتوانیم دل مردم فارس را شاد کنیم.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2061

به "طالبی: مسائل زیادی داریم، آنچه به ما انگیزه می دهد طرفداران هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طالبی: مسائل زیادی داریم، آنچه به ما انگیزه می دهد طرفداران هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید