صحبت های پسر مبلغ عربستانی درباره شرایط پدرش در زندان

به گزارش بلاگ پو، پسر سلمان العوده، مبلغ عربستانی گفت: شرایط جسمانی پدرم در وخامتی مستمر است و او از اهمال پزشکی شدید رنج می برد و مسؤولان عربستان مسؤول جان او هستند.

صحبت های پسر مبلغ عربستانی درباره شرایط پدرش در زندان

به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، عبدالله العوده، فرزند سلمان العوده، مبلغ محبوس عربستانی توییت کرد: تعمدی از سوی مسؤولان عربستانی برای دور کردن پدرم از نظرها وجود دارد و تماس ها و دیدار های او به طور کامل ممنوع شده اند، آخرین باری که او دیده شد اواسط نوامبر گذشته در یکی از جلسه های دادگاهش بود.

عبدالله العوده اضافه نمود: خانواده العوده معتقدند او در طول فرایند محاکمه لاغرتر، ضعیف تر و پریشان تر شد و همین نشان می دهد که او در داخل زندان در معرض قتل خاموش قرار گرفته است.

او در ادامه توییت کرد: شرایط جسمانی پدرم در وخامتی مستمر است و او از اهمال پزشکی شدید رنج می برد و مسؤولان عربستان مسؤول جان او هستند.

پسر این مبلغ محبوس عربستانی سوم دسامبر توییت نموده بود: پدرم تقریبا نیمی از بینایی و نیز نیمی از شنوایی خود را در زندان از دست داده است.

مسؤولان ریاض سپتامبر 2017 بعضی مبلغان و فعالان از جمله سلمان العوده، عوض القرنی و علی العمری را به اتهام تروریسم و توطئه علیه کشور بازداشت کردند، در مقابل بعضی چهره ها و نهادهای بین المللی و اسلامی آزادی آنها را خواهان شدند

،ایسنا

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40992

به "صحبت های پسر مبلغ عربستانی درباره شرایط پدرش در زندان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صحبت های پسر مبلغ عربستانی درباره شرایط پدرش در زندان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید