سیدجلال حسینی: اشتباه بچه گانه عیسی آل کثیر باعث شد تیم و مهاجمان به مشکل بخورند

به گزارش بلاگ پو، سیدجلال حسینی گفت: اشتباه بچه گانه عیسی باعث شد تیم و مهاجمان به مشکل بخورند. وقتی عیسی آنطور شد، فشار روی مهاجمان و آرمان رمضانی زیاد شد

سیدجلال حسینی: اشتباه بچه گانه عیسی آل کثیر باعث شد تیم و مهاجمان به مشکل بخورند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سیدجلال حسینی درباره برد پرسپولیس مقابل پیکان در هفته پانزدهم لیگ برتر به رادیو تهران گفت: شرایط برایمان سخت شده بود ولی بازیکنان جدید خودشان را پیدا کردند. توانستیم امتیازات خوبی به دست بیاوریم. امیدوارم تمرینات خوبی داشته باشیم و بازی خوبی برابر گل گهر انجام بدهیم.

کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه گفته می گردد این تیم بردهای مالی به دست می آورد گفت: فوتبال سخت شده و تمام تیم ها به هم نزدیک شده اند. بازی ها سخت است. خیلی از تیم ها کم گل زده اند. پیکان کار را برای ما سخت نموده بود. یک گل برایمان مهم نیست و سه امتیاز ملاک است.

حسینی در مورد اوت های بلند نادر محمدی گفت:همه تیم ها این تاکتیک را بررسی می نمایند. محمدی اوتهای خوبی می اندازد و کار را سخت می نماید. روی این موضوع کار کردیم. چند صحنه خطرناک شدند ولی بازی سخت را با سه امتیاز پشت سر بگذاریم.

کاپیتان پرسپولیس در ادامه به تحت فشار قرار دریافت این تیم بعد از محرومیت عیسی آل کثیر اشاره نمود و گفت: اشتباه بچه گانه عیسی باعث شد تیم و مهاجمان به مشکل بخورند. وقتی عیسی آنطور شد، فشار روی مهاجمان و آرمان رمضانی زیاد شد. روزهای سختی را پشت سر گذاشتیم. چند بازی بردیم و شرایطمان بهتر شده است ولی یک دوره سخت را پشت سر گذاشتیم. بازیکنان باید بدانند کجا هستند و باید چقدر کوشش نمایند. امیدوارم این را درک نمایند.

جلال حسینی درباره حضور کمال کامیابی نیا در خط دفاع به جای محمدحسین کنعانی زادگان گفت:حسین بازیکن تیم ملی است. مصدومیت برای همه پیش می آید. نداشتن دفاع کار کمال را سخت کرد. هافبکی که حس تهاجمی دارد بازی برایش در دفاع سخت است. کمال خیلی خوب دفاع را جمع کرد و تمرکز بالایی داشت. امیدوارم حسین هم زودتر برسد و به تیم یاری کند.

کاپیتان پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر میزان پرداختی قراردادها به بازیکنان گفت: یکسری مسائل وجود دارد که به راحتی حل نمی گردد. یکسری پرونده هایی روی میز می گذارند که کار را سخت می نماید. بازیکنان بیشترین کوشش را می نمایند ولی کمترین دستمزد را می گیرند. نمی دانم چه زمانی این مسائل حل می گردد. پرداختی ما تا اینجای فصل 20 درصد بوده و قول دادند در اولین فرصت یاری نمایند. امیدوارم مسائل حل گردد. مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، سوپر کاپ، لیگ و جام حذفی را در پیش داریم. آقایان صدری و سمیعی دارند کوشش می نمایند. از آنها می خواهم جوری برنامه ریزی نمایند که این پرونده ها بسته گردد.

حسینی در مورد اقدام توهین آمیز طرفداران استقلال و پرسپولیس که در روزهای گذشته جنجال زیادی به پا کرد، گفت: اقدام آنها کار درستی نیست. از مدیران باشگاه ها خواهش می کنم به این مسائل ورود نمایند. باید بیشتر کار فرهنگی کنیم. نمی دانم مسائل از کجا نشات می گیرد. این کار زشتی است. برخی اوقات برخی صحبت ها از سوی مسئولان و پیشکسوتان باعث احساساتی شدن طرفداران می گردد. امیدوارم طرفداران دو تیم شرایط را درک نمایند و این کار را تکرار ننمایند.

کاپیتان پرسپولیس در سرانجام در پاسخ به این سوال که آیا در بازی یادبود مهرداد میناوند و علی انصاریان حضور خواهد داشت گفت: ما فردا تمرین داریم. خوشحالم که این کار را انجام می دهند. جای این دو عزیز همواره کنار ما همواره خالی است. هیچکس رفتن باور نمی نماید.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 43784

به "سیدجلال حسینی: اشتباه بچه گانه عیسی آل کثیر باعث شد تیم و مهاجمان به مشکل بخورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیدجلال حسینی: اشتباه بچه گانه عیسی آل کثیر باعث شد تیم و مهاجمان به مشکل بخورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید