سامسونگ گلکسی زد فولد 3 با پشتیبانی از قلم S، صفحه نمایش 120 هرتزی و دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی گردید

به گزارش بلاگ پو، سامسونگ از نسل بعدی پرچم دار تاشوی خود به نام Galaxy Z Fold 3 رونمایی کرد تا در کنار گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ 3 شاهد جدیدترین گوشی های تاشوی سامسونگ در بازار باشیم.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3 با پشتیبانی از قلم S، صفحه نمایش 120 هرتزی و دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی گردید

گلکسی زد فولد 3 از صفحه نمایش تازه 120 هرتزی داخلی و بیرونی سود می برد؛ پشتیبانی از قلم نوری S سامسونگ به آن افزوده شده است و بعضی از قابلیت های ذاتی محصولات سری نوت سامسونگ را در خود دارد.

مهم ترین پیامی که سامسونگ درباره گوشی تاشوی پرچم دار خود نسبت به مدل قبلی می دهد؛ استحکام و مقاومت بیشتر است.

سامسونگ تغییرات طراحی زیادی وارد نسل چهارم گوشی های زد فولد خود نموده است تا این گوشی 1800 دلاری دوام و ماندگاری بیشتری برای آینده داشته باشد و کمی از نگرانی کاربران بکاهد. از نظر ظاهری کاملا مشابه با زد فولد 2 است ولی می توان بعضی بهبودها را مشاهده کرد.

روکش محافظ صفحه نمایش 80 درصد قوی تر شده است. سامسونگ از روکش شیشه ای Gorilla Glass Victus برای بهبود محافظت از صفحه نمایش در برابر افتادن و ضربه و خراش استفاده نموده است. لولای زد فولد 3 از جنس آلومینیومی است و 10 درصد قوی تر شده است. کل دستگاه از استاندارد ضد آب IPX8 بهره برده و می توانید تا 30 دقیقه گوشی را با خود درون آب ببرید؛ بدون اینکه هیچ آسیبی ببیند.

سامسونگ می گوید لولای تازه گلکسی زد فولد 3 تا 200 هزار بار باز و بسته شدن را تاب می آورد و اگر روزانه 100 بار گوشی را باز و بسته کنید؛ یعنی تا 5 سال این لولا خراب نخواهد شد.

گوشی تاشوی زد فولد 3 هم مانند زد فلیپ 3 از پردازنده مرکزی قدرتمند اسنپدراگون 888 سود برده و دارای 12 گیگابایت رم به همراه ذخیره سازی های 256 گیگابایت و 512 گیگابایت است.

سه دوربین پشتی تقریبا مشابه زد فولد 2 روی آن سوار شده است: دوربین واید f/1.8، دوربین والتراواید f/2.0 و دوربین تله فوتو f/2.4 که همگی 12 مگاپیکسلی هستند. لنز تله فوتو مجهز به لرزشگیر شده است و در زیر صفحه نمایش خارجی هم یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی کار گذاشته است تا زد فولد 2 اولین گوشی تاشو با دوربین سلفی زیر نمایشگر باشد.

به همین دلیل، صفحه نمایش این گوشی هیچ گونه برش و حرفه ای ندارد. سامسونگ یک دوربین 4 مگاپیکلسی دیگر هم زیر پیکسل های صفحه نمایش داخلی کار گذاشته است که بیشتر برای چت های ویدئویی است. سامسونگ می گوید این دوربین بیشتر برای تماس های ویدئویی در نرم افزار زوم یا سایر ویدئو کنفرانس ها مناسب است.

قلم S روی صفحه نمایش 7.6 اینچی اصلی زد فولد 3 کار می نماید. سامسونگ برای این گوشی تاشو یک قلم ویژه Fold Edition با همه ویژگی های قلم S عرضه می نماید و البته می توان از قلم S که گران تر هم هست؛ استفاده کرد. هر دو قلم جداگانه فروخته می شوند.

هر دو قلم دارای یک نوک جمع شونده خاص هستند تا فشار و نیروی زیاد کاربر روی صفحه نمایش را محدود نمایند. شاید محافظ صفحه نمایش نزدیک به 80 درصد قوی تر شده باشد ولی هنوز در برابر فشار زیاد شنماینده است و شیشه فوق نازکی در آن استفاده شده است. ویژگی دیگر این قلم ها، نوک پلاستیکی تا باز هم فشار کمتری به نمایشگر وارد گردد.

نمایشگر خارجی زد فولد 3 ابعاد 6.2 اینچ با رزولوشن 2268 در 832 پیکسل را دارا است ولی نمایشگر داخلی 6.7 اینچی با رزولوشن 2208×1768 پیکسل بود که در حالت باز و گسترده قابل استفاده است و از نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتزی سود می برد.

باتری 4400 میلی آمپرساعت، وای فای 6، شبکه های موبایل 5G، بلوتوث 5، چیپ ست NFC و اندروید 11 از دیگر مشخصات این گوشی تاشو هستند.

پیش فروش گوشی Galaxy Z Fold 3 از امروز آغاز می گردد و در سه رنگ مشکی، سبز و نقره ای آغاز می گردد و فروش رسمی در بازار از 27 آگوست است. قیمت آغاز این گوشی 1800 دلار است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: یک پزشک
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 52649

به "سامسونگ گلکسی زد فولد 3 با پشتیبانی از قلم S، صفحه نمایش 120 هرتزی و دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی زد فولد 3 با پشتیبانی از قلم S، صفحه نمایش 120 هرتزی و دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید