زمان بندی درج اطلاعات سکونتی و ملکی در کرمان اعلام شد

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/کرمان رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کرمان گفت: ثبت اطلاعات سکونتی خانوار در سامانه املاک و اسکان شروع شد.

زمان بندی درج اطلاعات سکونتی و ملکی در کرمان اعلام شد

حمید آبسالان در این باره گفت: براساس تکلیف مقرر در اصلاحیه ماده 54 مکرر قانون مالیات های مستقیم مصوب دی ماه 1399، کلیه سرپرستان خانوارها و مالکان واحدهای مسکونی مکلف هستند، اطلاعات محل سکونت (اقامتگاه) و املاک تحت مالکیت خود را ظرف مدت دو ماه از 19 فروردین در سامانه املاک و اسکان کشور ثبت نمایند.

وی اضافه نمود: بدین منظور سرپرستان خانوار می توانند براساس آخرین رقم کدملی خود (سرپرست خانوار) مطابق با زمانبندی اعلام شده به سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی http://amlak.mrud.ir مراجعه نمایند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کرمان با اشاره به زمان بندی مراجعه به سامانه ملی املاک و اسکان جهت درج اطلاعات سکونتی و ملکی اظهار کرد: 19 و 20 فروردین 1400 مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن ها 9 است؛ همچنین 21 و 22 فروردین 1400 مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن ها 8 است.

وی 23 و 24 فروردین را مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن ها 7 و 25 و 26 فروردین را مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن ها 6 و 27 و 28 فروردین را مختص سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن ها 5 دانست.

آبسالان ادامه داد: 29 و 30 فروردین 1400 مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن ها 4 و 31 فروردین و اول اردیبهشت 1400 مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن ها 3 است. همچنین سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن ها 2 است در روزهای 2 و 3 اردیبهشت 1400 به سامانه مراجعه نمایند.

وی روزهای 4 و 5، 6 و 7 اردیبهشت 1400 را مختص سرپرستان خانواری که آخرین رقم کد ملی آن ها یک است، دانست و بیان نمود: سرپرستان خانواری است که آخرین رقم کد ملی آن ها صفر است در روزهای 8 و 9 اردیبهست 1400 اقدام به ثبت نام نمایند.

رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان کرمان در سرانجام گفت: همه سرپرستان خانواری که پیروز به ثبت نام در تاریخ اعلامی نشوند، می توانند از تاریخ 10 اردیبهشت تا 19 خرداد نسبت به ثبت اطلاعات سکونتی خود در سامانه املاک و اسکان اقدام نمایند.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46666

به "زمان بندی درج اطلاعات سکونتی و ملکی در کرمان اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان بندی درج اطلاعات سکونتی و ملکی در کرمان اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید