دمای هوا در مناطق کوهستانی یزد به زیر صفر درجه می رسد

به گزارش بلاگ پو، سیدعباس میرحسینی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به وضعیت هوای استان یزد در روز سه شنبه 15 مهرماه گفت: فردا در استان شاهد افزایش دما و در برخی ساعات روز افزایش ابر و از بعدازظهر گاهی شاهد وزش باد نسبتا شدید و در پاره ای نقاط بارش باران خواهیم بود.

دمای هوا در مناطق کوهستانی یزد به زیر صفر درجه می رسد

وی عنوان نمود: در روز چهارشنبه نیز هوای یزد قسمتی ابری همراه با کاهش دما، از بعدازظهر با افزایش ابر و رگبار پراکنده به ویژه در ارتفاعات خواهد بود.

میرحسینی با بیان اینکه دمای هوای یزد فردا در سردترین ساعات به 9 درجه و در گرمترین ساعات به 22 درجه می رسد، اضافه کرد: در روز چهارشنبه کمیته دما در مرکز استان 10 درجه و بیشینه آن به 20 درجه سانتیگراد خواهد رسید.

رئیس گروه پیش بینی هواشناسی استان یزد یادآور شد: فردا، گاریز با دمای چهار درجه در سردترین ساعات روز و 18 درجه در گرمترین ساعات روز، سردترین نقطه استان یزد و بافق با تجربه دمای 25 درجه، گرمترین نقطه استان یزد خواهد بود.

وی همچنین گفت: بر اساس تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی، استان یزد از بعدازظهر امروز تا اوایل روز چهارشنبه تحت تاثیر موج ناپایدار جوی قرار خواهد داشت که پیامد آن گاهی وزش باد نسبتا شدید با احتمال گرد و خاک در برخی نقاط به ویژه نیمه جنوبی خواهد بود.

میرحسینی همچنین عنوان نمود: دمای هوا در ساعات اولیه صبح روزهای پنج شنبه تا اوایل هفته آینده در مناطق کوهستانی به صفر و زیر صفر درجه خواهد رسید.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 2653

به "دمای هوا در مناطق کوهستانی یزد به زیر صفر درجه می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دمای هوا در مناطق کوهستانی یزد به زیر صفر درجه می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید