خرید زمان با استفاده از مدیریت استراتژیک

به گزارش بلاگ پو، هیچ چیزی قدرت شما را بیشتر از متمرکز کردن ذهنتان روی دسته مشخصی از هدف ها حفظ نمی کند.

خرید زمان با استفاده از مدیریت استراتژیک

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، مدیریت استراتژیک زمان, کلید پیروزیت است. به همین دلیل، اغلب کار های بسیار مهمی که انجام می دهید به زمان زیادی احتیاج دارند که بدون وقفه انجام شوند و از طرفی دیگر، مهارت های سازمانی و توانایی شما در استفاده بهینه و مفید از زمان، در توانایی شما برای یاری به کار و زندگیتان نقش مهم و اساسی دارند.

افراد پیروز، هر روز یک دوره زمانی خاص را برای چشم انداز و کار های تلفنی خود اختصاص می دهند و به جای تأخیر در کاری که دوستش ندارند، تصمیم می گیرند که در یک ساعت ثابت بین ساعت 10:00 تا 11:00 با تلفن تماس بگیرند و سپس با نظم و انسجام، کار هایی که از قبل تعیین نموده اند را انجام دهند.

بسیاری از مدیران بازرگانی، هر روز زمان تعیینی را درنظر گرفته تا به طور مستقیم با مشتریان خود تماس بگیرند و بازخورد ها را دریافت نمایند و یا این که به مکاتبات پاسخ دهند.

بعضی از افراد پیروز، هر روز بازه زمانی 30 تا 60 دقیقه خاصی را برای ورزش اختصاص می دهند و بسیاری از این افراد پیروز نیز هر شب 15 دقیقه را به مطالعه کتاب های خوب اختصاص می دهند. به این ترتیب، با گذشت زمان، خاتمه ده ها نوع از بهترین کتاب های نوشته شده را مطالعه می نمایند.

کلید پیروزیت برنامه ریزی، بازه های زمانی است که باید آن ها را به صورت استراتژیک مدیریت کرد و رمز پیروزیت در حوزه کار نیز در این بازه های زمانی خاص است که باید به وسیله مدیریت استراتژیک انجام گردد و بدنبال آن، با خود قرار دیدار های کاری بگذارید و سپس برای حفظ آن ها به کار های خود نظم دهید. بنابراین، 30،60 و یا حتی 90 دقیقه از زمان را جدا نموده و برای کار کردن و انجام کار های مهم بهره ببرید.

بسیاری از افراد با بهره وری بالا، در طول روز، برای فعالیت های خاصی در بازه های زمانی از پیش برنامه ریزی شده برنامه ریزی می نمایند و زندگی شغلی خود را در حین انجام تکالیف کلیدی بنا می نمایند و در نتیجه، هر چقدر تولیدات این افراد بیشتر باشد در نتیجه، به طور متوسط، بهره وری دو برابر، سه برابر و حتی پنج برابری خواهند داشت.

افراد پیروز از برنامه ریزی زمان استفاده می نمایند

یک پلنر یا دفترچه برنامه ریزی، بر اساضضس روز، ساعت و دقیقه که همگی از قبل سازماندهی شده باشند می تواند یکی از قدرتمندترین ابزار های بهره وری شخصی باشد چرا که این امکان را برای شما فراهم می نمایند تا ببینید چگونه و در چه زمان هایی می توانید بر روی کار خود تمرکز بیشتری داشته باشید و به صورت مطلوب کار کنید.

افراد پیروز، در طول مدت کار، تلفن همراه خود را خاموش می نمایند، همه مواردی که باعث حواس پرتیشان می شوند را ازبین می برند و بی وقفه کار می نمایند و یکی از بهترین عادت های کاریشان این است که صبح زود از خواب بیدار می شوند و صبح ها، چند ساعتی در خانه کار می نمایند که همین عادت آن ها باعث می گردد که آن ها بتوانند در محل کار، سه برابر کار هایی که در خانه انجام می دهند را بدون وقفه و حتی در یک دفتر شلوغ که با ارباب رجوع و تماس های تلفنی زیادی روبرو هستند انجام دهند.

از هر دقیقه وقت خود به درستی بهره ببرید

هنگامی که برای یک کار و فعالیت تجاری و مالی پرواز دارید، می توانید قبل از عزیمت، برای کار خود برنامه ریزی دقیق کنید و در طول زمانی که در پرواز هستید به فعالیت های خود بپردازید؛ به طوری که وقتی هواپیما بلند می گردد می توانید در طول پرواز، بدون وقفه کار کنید و در نهایت، از حجم کار هایی که انجام داده اید متعجب خواهید شد.

یکی از کلید های سطح بالای عملکرد و بهره وری این است که شما باید روی هر دقیقه حساب باز نموده و برای تکمیل بخش های کوچک کار های عظیمتر، از زمان سفر بهره ببرید، چیزی که اغلب, هدیه زمان نامیده می گردد.

به یاد داشته باشید که هرم ها با یک بلوک ساخته شده اند و یک زندگی و یک شغل عظیم در یک زمان ساخته می شوند و وظیفه شما در مدیریت زمان این است که دوره های متمرکز مورداحتیاج برای کار های مهم خود را به صورت خلاقانه و به خوبی و طبق برنامه تنظیم کنید.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 47564

به "خرید زمان با استفاده از مدیریت استراتژیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید زمان با استفاده از مدیریت استراتژیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید