خبرنگاران واریز 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برای مددجویان زلزله زده گناوه

به گزارش بلاگ پو، تهران- خبرنگاران- نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور در مناطق زلزله زده شهرستان گناوه گفت: این سازمان، کمک هزینه معیشتی به مبلغ 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برای یکهزار و 100 مددجوی شهرستان گناوه ثبت شده در سامانه بهزیستی، واریز کرد.

خبرنگاران واریز 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برای مددجویان زلزله زده گناوه

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران از سازمان بهزیستی کشور، محمدرضا کاظم زاده از استقرار تیم محب و اورژانس اجتماعی در ساعات اولیه حادثه خبر داد و گفت: تا به امروز خسارت جانی گزارش نشده است و میزان خسارات وارده به منازل و اثاثیه مددجویان درحال بررسی است.

نماینده اعزامی رئیس سازمان بهزیستی کشور در اعلام برآوردهای اولیه بهزیستی از خسارات وارده به این مناطق، گفت: از مجموع 350 خانوار خدمت گیرنده تحت پوشش در مناطق زلزله زده تا به امروز 33 خانوار دچار آسیب شده اند؛ همچنین چهار نفر در گناوه و یک نفر در دیلم مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه 120 نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان گناوه ناشی از زلزله خسارت دیده اند، شرح داد: در این راستا سازمان بهزیستی کشور کمک هزینه معیشتی برای یکهزار و 100 مددجوی شهرستان گناوه که در سامانه ثبت شده اند، واریز کرد که این اعتبار در مجموع 2 میلیارد و 800 میلیون ریال می باشد.

به گزارش خبرنگاران، زمین لرزه ای یکشنبه 29 فروردین ماه به بزرگی 5.9 در مقیاس ریشتر در ساعت 11:11:50 مرز استان های بوشهر و فارس حوالی بندر گناوه را لرزاند. این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین بود. کانون اصلی این زمین لرزه منطقه ای در 28 کیلومتری بندر گناوه، 31کیلومتری بندرریگ و 41 کیلومتری شهر شبانکاره(شهرستان دشتستان) بوده است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 48236

به "خبرنگاران واریز 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برای مددجویان زلزله زده گناوه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران واریز 2 میلیارد و 800 میلیون ریال برای مددجویان زلزله زده گناوه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید