خبرنگاران راستی آزمایی از تسهیلات پرداختی کرونا در قزوین شروع شد

به گزارش بلاگ پو، قزوین - خبرنگاران - مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین گفت: آسیب شناسی و راستی آزمایی تسهیلات پرداختی کرونا به منظور اطمینان از هزینه کرد صحیح و جلوگیری از ایجاد انحراف در آنها شروع شد.

خبرنگاران راستی آزمایی از تسهیلات پرداختی کرونا در قزوین شروع شد

رضا گروسی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه نمود: در این طرح تعدادی از دریافت کنندگان تسهیلات کرونا به منظور اعتبارسنجی و راستی آزمایی به صورت تصادفی انتخاب می شوند و بازدید از آنها با مشارکت نمایندگان دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در پرداخت این تسهیلات صورت می گیرد.

گروسی توضیح داد: واحد نظارت از واحدهای اخذ تسهیلات به صورت مستقل به فعالیت می پردازد و تمامی طرح های دریافت کننده تسهیلات کرونا را در حوزه های مختلف صنعت، خدمات، کشاورزی و میراث فرهنگی تا آخرین مرحله رصد و نظارت می نماید.

وی اضافه نمود: اطمینان از هزینه کرد صحیح، جلوگیری از انحراف تسهیلات پرداخت شده و نیز آگاهی از مسائل فعالان حوزه آسیب دیده از کرونا در مراحل مختلف فراوری و فروش و یاری به برطرف یا به حداقل رساندن آنها از اهداف این طرح است.

گروسی با اشاره به میزان تسهیلات پرداختی کرونا در استان، گفت: تا به امروز 20 هزار و 720 پرونده دریافت تسهیلات برای اشتغال 28 هزار و 963 نفر در استان برای دریافت 267 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات تشکیل شده که با همکاری بانک های عامل 173 میلیارد و 900 میلییون تومان پرداخت شده است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: ایرنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 40861

به "خبرنگاران راستی آزمایی از تسهیلات پرداختی کرونا در قزوین شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راستی آزمایی از تسهیلات پرداختی کرونا در قزوین شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید