حسینی: پیکان از یک اشتباه ما استفاده کرد و بازی را ببرد، وقت غُر زدن نداریم

به گزارش بلاگ پو، سیدمجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن مدعی شد پیکانی ها از تک اشتباه تیم او بهره لازم را برده و برنده بازی شده اند.

حسینی: پیکان از یک اشتباه ما استفاده کرد و بازی را ببرد، وقت غُر زدن نداریم

به گزارش خبرنگاران، سیدمجتبی حسینی بعد از شکست یک بر صفر تیمش مقابل پیکان گفت: قبل از اینکه ما روی یک شوت استثنایی از بازیکن حریف گل بخوریم، بازی پایاپایی بود. بعد از گل هم کل بازی در اختیار ما بود و حریف عقب نشست. تا جایی که توانستیم سعی کردیم با اضافه کردن نیروهای تهاجمی موقعیت های زیادی روی دروازه پیکان خلق کنیم. در مجموع در روزی که به ندرت موقعیتی روی دروازه ها خلق شد، حریف توانست از یک اشتباه ما استفاده کند و بازی را ببرد.

وی در خصوص قضاوت عباس راکی در این بازی شرح داد: مهاجم حریف با یک بی احتیاطی باعث شد ما دروازه بان اول مان را از دست بدهیم و یک تعویض اجباری داشته باشیم. من نمی دانم داور چرا از آن صحنه به راحتی گذشت. نمی خواهم در خصوص داوری حرف بزنم، ولی بازیکن حریف باید تنبیه می شد. ما دروازه بان اول مان را از دست دادیم و این یک ضربه برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن درباره اینکه نیمکت تیمش خالی است و بازیکن تأثیرگذاری روی نیمکت ندارد، گفت: به هر حال نیروهای ما همین بچه ها هستند و باید هنر استفاده از توانایی آنها را داشته باشیم. ما الان وقت غُر زدن در خصوص تیم بستن را نداریم. واقعیت این است که در نیم فصل جذب بازیکن بسیار سخت است و هیچ تیمی بازیکن خوبش را از دست نمی دهد. داشته های ما همین بچه ها هستند و امیدواریم با کار بیشتر بتوانیم بازی بهتری از این بچه ها بگیریم.

حسینی در سرانجام حاضر به پاسخگویی به سؤالی درباره آخرین شرایط مجتبی حق دوست و میلاد جهانی نشد و نشست خبری را ترک کرد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 46270

به "حسینی: پیکان از یک اشتباه ما استفاده کرد و بازی را ببرد، وقت غُر زدن نداریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حسینی: پیکان از یک اشتباه ما استفاده کرد و بازی را ببرد، وقت غُر زدن نداریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید