ثبت موارد بیشتری از ابتلا به کرونا در چین

به گزارش بلاگ پو، کمیسیون ملی بهداشت چین روز یکشنبه گفت در شبانه روز گذشته 25 مورد تازه ابتلا به کرونا از جمله 22 مورد در پکن را ثبت نموده است.

ثبت موارد بیشتری از ابتلا به کرونا در چین

با شناسایی این تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا در پکن، شمار مبتلایان در موج دوم شیوع کرونا از 11 ژوئن برابر با 22 خرداد تا کنون به 227 تن رسیده است.

گزارش ها حاکی است سه مشکوک و همچنین سه ناقل خاموش نیز ثبت شده است با این رقم از 22 خرداد تا کنون 18 ناقل خاموش در پکن شناسایی شده است.

در استان خبی واقع در شمال پکن نیز سه مبتلا به کرونا شناسایی شده اند که همگی آنها به بازار شین فادی یعنی جایی که موج دوم کرونا از آنجا شروع شد ربط داشته اند.

بعد از حدود دو ماه که پکن هیچ موردی از ابتلا به کرونا را گزارش نکرده بود پنجشنبه 22 خرداد اعلام شد که مواردی از ابتلا به کرونا در بازار تره بار شین فادی در جنوب چین شناسایی شده است.

به دنبال شیوع مجدد ویروس کرونا در پکن، 11 منطقه مسکونی و یک بازار محلی در جنوب پایتخت به شکل ویژه قرنطینه شد مقامات چین همچنین در واکنش به مبتلا شدن شماری از مردم پکن به کرونا، تمام مدارس را که بتازگی باز شده بودند تعطیل و هرگونه استفاده از وسایل ورزشی عمومی و سفر از سایر استان ها به پکن را نیز به طور موقت ممنوع کردند.،ایرنا

آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 28461

به "ثبت موارد بیشتری از ابتلا به کرونا در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت موارد بیشتری از ابتلا به کرونا در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید