توقیف 203 خودرو در گلستان به خاطر رانندگی خطرناک

به گزارش بلاگ پو، خبرنگاران/گلستان فرمانده انتظامی استان گلستان گفت: از ابتدای شروع طرح نوروزی پلیس، تعداد 189 دستگاه وسیله نقلیه در محورهای برون شهری و 14 دستگاه در درون شهرهای استان به علت تخلفات حادثه ساز اعمال قانون و توقیف شدند.

توقیف 203 خودرو در گلستان به خاطر رانندگی خطرناک

سردار سعید دادگر با اشاره به حضور شبانه روزی پلیس در جاده ها و محورهای درون و برون شهری برای تامین نظم ترافیکی، گفت: خوشبختانه طی 24 ساعت گذشته هیچ حادثه رانندگی منجر به فوت در سطح استان رخ نداده که این مهم حاصل همکاری مردم در رعایت قوانین هدایت و رانندگی و البته حضور فعال پلیس بوده است.

وی با اشاره به توقیف 203 خودرو در سطح جاده های درون شهری و برون شهری استان از شروع طرح نوروزی پلیس، اضافه نمود: بیشتر این خودروها پلاک بومی هستند.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به خسارات جانی، اقتصادی و روحی سوانح رانندگی، تاکید نمود: حوادث رانندگی، نتیجه یک لحظه غفلت و سهل انگاری هستند که به سادگی می توان از وقوع آن ها پیشگیری کرد.

به گزارش خبرنگاران به نقل از پلیس گلستان، دادگر با تاکید بر آمادگی کامل پلیس گلستان برای اجرای ماموریت های مختلف و دفاع از نظم و امنیت جامعه، گفت: از شهروندان محترم و قانونمدار تقاضا داریم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت نموده و از رفتن به سفر پرهیز نمایند تا هرچه زودتر شاهد ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا باشیم.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44918

به "توقیف 203 خودرو در گلستان به خاطر رانندگی خطرناک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقیف 203 خودرو در گلستان به خاطر رانندگی خطرناک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید