تردد بین شهرهای زرد از امروز بدون برگه تردد امکان پذیر است

به گزارش بلاگ پو، دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: تردد همشهریان تهرانی به شهرهای زرد بدون برگه تردد بین شهری میسر است.

تردد بین شهرهای زرد از امروز بدون برگه تردد امکان پذیر است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرنگاران، حسین قاسمی دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا درباره تغییر محدودیت های کرونایی اظهار کرد: محدودیت ها به قوت خود باقی و اتفاق جدیدی در بحث تغییر محدودیت ها رخ نداده است.

او اظهار داشت: علی رغم اینکه در چند هفته گذشته شهر قرمز نداشتیم اما متاسفانه 6 شهر استان مازندران از امروز قرمز هستند، همچنین 23 شهر در کشور نارنجی و 212 شهر هم زرد هستند.

قاسمی اظهار کرد: ما بر اساس طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت های کرونایی، یکسری اقدامات در 5 حوزه اصلی شامل ادارات و فعالیت کارکنان، بحث صنوف،خدمات بازرگانی و تجاری، مباحث فرهنگی و اجتماعی و مباحث ترددها پیش بینی کرده بودیم که مناسب با شرایط هر شهر صورت گیرد.

دبیر کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد کرونا گفت: در 6 شهر قرمز، اصناف بجز گروه یک، مابقی نمی توانند فعالیت کنند و جلسات ادارات با توجه به محدودیت های کرونایی باید برگزار شود.

او افزود: ورود خودرو با پلاک های غیر بومی به شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع است؛ همچنین ورود پلاک های بومی شهرهای قرمز و نارنجی به شهرهای دیگر ممنوع و تا زمانی که شرایط شهرهای قرمز و نارنجی به شرایط عادی برشود، شرایط به همین منوال است.

قاسمی درباره نحوه تردد بین شهری خودروها تاکید کرد: شرایط تهران از امروز زرد است و اگر همشهریان تهرانی بخواهند از تهران به 212 شهرهای زرد بروند نیازی به برگه تردد بین شهری نیست؛ اما ورود به 29 شهر نارنجی و قرمز برای پلاک های غیر بومی ممنوع است.

برای دیدن رنگ شهرها اینجا کلیک کنید.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 41583

به "تردد بین شهرهای زرد از امروز بدون برگه تردد امکان پذیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تردد بین شهرهای زرد از امروز بدون برگه تردد امکان پذیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید