برگزیده مسابقه ما کرونا را شکست می دهیم تقدیر شد

به گزارش بلاگ پو، علی رادمند کارتونیست ایرانی برگزیده مسابقه بین المللی کارتون ما کرونا را شکست می دهیم با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری تقدیر شد.

برگزیده مسابقه ما کرونا را شکست می دهیم تقدیر شد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، علی رادمند کارتونیست ایرانی و برگزیده مسابقه ما کرونا را شکست می دهیم، عصر شنبه 15 شهریورماه در دفتر ریاست حوزه هنری و با حضور محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، سیدمسعود شجاعی طباطبایی مدیر مرکز هنر های تجسمی حوزه هنری و دبیر مسابقه بین المللی کارتون ما کرونا را شکست می دهیم و محمد زرویی نصرآباد مدیر سپهر سوره هنر تقدیر شد.

شجاعی طباطبایی دبیر این رویداد بین المللیِ فرهنگی و هنری در ارائه گزارشی کوتاه از چگونگی برپایی این مسابقه گفت: کار های اجرایی مربوط به مسابقه بین المللی کارتون ما کرونا را شکست می دهیم، چند روز بعد از شیوع کرونا، با هم فکری دانشگاه علوم پزشکی شیراز شروع شد که خوشبخانه این اتفاق هنری با همراهی مسئولان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان ارشاد اسلامی، مرکز روایت فتح، شبکه مجازی آی گپ، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نهاد ریاست جمهوری روبه رو شد و سپهر سوره هنر حوزه هنری نیز به عنوان مجری، کار را شروع کرد.

شجاعی طباطبایی اضافه نمود: بعد از اطلاع رسانی، با استقبال هنرمندان 88 کشور روبه رو شدیم و 4200 اثر را دریافت کردیم که در نخستین مرحله با 4 داور ایرانی و 5 هنرمند خارجی، داوری آثار شروع شد و در مرحله ابتدایی 2200 اثر به سایت راه یافتند.

وی توضیح داد: در مراحل بعدی داوری جهت ارائه در نمایشگاه و چاپ اثر در کتاب ویژه مسابقه، 388 اثر از 47 هنرمند انتخاب شد. در آخرین مرحله نیز 3 نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب شدند.

شجاعی طباطبایی در خصوص اختتامیه این رویداد گفت: مراسم اختتامیه مسابقه بین المللی کارتون ما کرونا را شکست می دهیم به صورت مجازی و از پیش ضبط شده در سایت ایران کارتون برگزار گردید و طی آن نفرات برتر معرفی شدند.

علی رادمند برگزیده ایرانی ما کرونا را شکست می دهیم نیز در این نشست با قدردانی از زحمات حوزه هنری و شجایی طباطبایی از برپایی این مسابقه گفت: تا روز های خاتمهی مهلت ارسال اثر برای مسابقه هر روز اخبار مربوط به مسابقه را پی گیری می کردم و همزمان اخبار مربوط به کرونا را دنبال و طرح ها و ایده های تازه خود را اجرایی می کردم تا بهترین اثر خود را برای ما کرونا را شکست می دهیم ارسال کنم.

در خاتمه این نشست علی رادمند برگزیده ایرانی ما کرونا را شکست می دهیم با اهدای لوح یادبود و تندیس این مسابقه تقدیر شد.

کتاب نفیس آثار مسابقه ما کرونا را شکست می دهیم در 387 صفحه چاپ شده و برای فینالیست های ارسال خواهد شد. همچنین فایل pdf آثار هم با کیفیت قابل چاپ در اختیار سایر شرکت کنندگان قرار می گیرد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 33362

به "برگزیده مسابقه ما کرونا را شکست می دهیم تقدیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیده مسابقه ما کرونا را شکست می دهیم تقدیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید