برنامه اردوهای تیم ملی تکواندو اعلام شد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اردوی تیم های ملی تکواندو و پاراتکواندو مردان و زنان در سال 1399 به انتها می رسد. تیم ملی تکواندو بانوان که با ترکیب مهلا مؤمن زاده، غزل سلطانی، ناهید کیانی، کوثر اساسه، پریسا جوادی، یلدا ولی نژاد، ملیکا میرحسینی و زهرا پوراسماعیل در تورنمنت بین المللی ترکیه شرکت نموده بود بلافاصله پس از بازگشت از این رویداد، امروز (یکشنبه - 24 اسفندماه) اردوی خود را به انتها رساند و از 6 فروردین ماه 1400 مرحله جدید تمرینات خود را شروع می نماید.

برنامه اردوهای تیم ملی تکواندو اعلام شد

راهنمایی این نفرات برعهده مهرو کمرانی به عنوان سرمربی و فاطمه صفرپور و ریحانه فولادی به عنوان مربیان است.

همچنین مرحله سرانجامی تمرینات دو ملی پوش المپیکی پاراتکواندو در سال 1399 که به میزبانی جزیره کیش در حال برگزاری بود، امروز (یکشنبه - 24 اسفندماه) به اتمام رسید.

مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی دو ملی پوش پاراتکواندو کشورمان هستند که پیروز به کسب سهمیه بازی های پارالمپیک توکیو شده اند و تمرینات خود را زیر نظر پیغام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی پیگیری می نمایند.

تمرینات تیم ملی پاراتکواندو بانوان با ترکیب رایحه شهاب، فاطمه دودانگه، رزا ابراهیمی و مریم عبدالله پور امروز (یکشنبه - 24 اسفندماه) به سرانجام می رسد و مرحله جدید تمرینات از 7 فروردین ماه شروع می شود.

تیم ملی تکواندو مردان کشورمان نیز که به منظور حضور در تورنمنت و اردوی مشترک با تکواندوکاران بلغارستان در این کشور به سر می برد، روز چهارشنبه - 27 اسفندماه به ایران باز می شود که هوگوپوشان به استراحتی چند روزه می فرایند و 7 فروردین ماه مرحله جدید تمرینات خود را شروع می نمایند. آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، سروش احمدی، حسین لطفی، امیرمحمد بخشی و مهران برخورداری نفرات حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

راهنمایی این نفرات برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و علی محمد بسحاق و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 44718

به "برنامه اردوهای تیم ملی تکواندو اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه اردوهای تیم ملی تکواندو اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید