با دیل کارنگی خوب زندگی کردن را بیاموزید

به گزارش بلاگ پو، دیل کارنگی یکی از استادان برجسته آمریکا در زمینه آموزش اصول روابط انسانی است. وی با آثاری که از خود به جای گذاشته تا به امروز به انسان های بی شماری یاری نموده است.

با دیل کارنگی خوب زندگی کردن را بیاموزید

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام کتابراه، اپلیکیشن کتابراه برترین آثار این نویسنده را به صورت صوتی در اختیارتان قرار می دهد تا برای شما از آیین زندگی، دوست یابی، همسرداری و سخنوری بگوید؛ بنابراین، فرصت را از دست ندهید، دعوت ما را بپذیرید و به هدایت این پیرمرد که نزدیک به یک قرن است زندگی مردم را سامان بخشیده، گوش فرادهید.

استادی که انسانِ امروز به آن احتیاج دارد

دیل کارنگی (Dale Carnegie) را در سراسر جهان به دلیل فعالیت هایی که در زمینه روابط انسانی و کتاب های پرفروشی که داشته می شناسند. اگر این موضوع برای شما کافی نیست تا نگاهی به کتاب های او بیندازید مطمئن باشید که زندگی پرفراز و نشیب وی به تنهایی می تواند دلیلی باشد تا بدانید که کتاب های او ارزش وقت گذاشتن را دارد. کارنگی در سال 1888 در خانواده فقیر در آمریکا به جهان آمد و او از نوجوانی مجبور به کار کردن شد. در جوانی به فروشندگی روی آورد اما ورشکست شد، بازیگر شد، سخنور و استاد دانشگاه شد و بارها و بارها از نو آغاز کرد و دو جنگ جهانی را به چشم دید. وجه تمایز کارنگی نسبت به نویسندگان دیگر دقیقاً در همین موضوع است که ردپایی از تجربیات شخصی وی را می توان در کتاب هایی که نگاشته است، پیدا کنید.

کارنگی دو جنگ جهانی را تجربه نموده است، حتی در جنگ جهانی دوم نیز شرکت داشته و از نزدیک شاهد فروپاشی انسان امروز و سردرگمی پس از جنگ و فجایع انسانی بود. او همیشه به دنبال راهی بود تا به هم نوعان خود یاری برساند برای همین به روانشناسی روی آورد و سخنرانی ها و کلاس های پرشوری برگزار کرد. وی کتاب های پرفروشی در طول زندگی خود نوشت تا روح خسته و بیمار نوع بشر را درمان، کتاب هایی که حتی چندین سال پس از مرگش نیز کارایی دارند.

کتاب های صوتی دیل کارنگی را در اپلیکیشن کتابراه بشنوید

کتاب های صوتی این استاد توسط نشر نوین کتاب گویا با ترجمه ای روان، در سایت و اپلیکیشن کتابراه منتشر شده است. بدون شک، کتاب ها با هدف خوانده شدن نوشته می شوند اما بعضی از کتاب ها بیشتر شنیدنی هستند تا به جان و دل ما نفوذ نمایند. اگر تمایل دارید که از هدایت های شنیدنی این استاد و سخنور بزرگ بهره ببرید، سایت و اپلیکیشن کتابراه شما را همراهی می نماید. شما می توانید برای دانلود کتاب الکترونیک و کتاب صوتی به کتابراه مراجعه کنید.

اپلیکیشن کتابراه بیش از 2 هزار کتاب رایگان با موضوع های مختلف و جالب منتشر نموده است که می توان در دسته بندی کتاب های رایگان، آن ها را پیدا کرد. فقط کافی است که کتاب را به کتابخانه خودتان اضافه و دانلود کنید. از طرف دیگر، کتابراه نه تنها کوشش می نماید کتاب ها را با کم ترین قیمت در اختیار مخاطبان خود قرار دهد بلکه هر هفته، تخفیف هایی در بازه 30٪ تا 100٪ هم ارائه می دهد که در بخش ویژه آخر هفته با کتابراه اطلاع رسانی می گردد.

بهترین راه های دوست یابی برای تمامی نسل ها

کارنگی در کتاب آیین دوست یابی مهربانانه به شما یاری می نماید تا میزان اعتماد به نفس ، نفوذ و تاثیرگذاری تان را بالا ببرید. مطمئن باشید که از کاربردی بودن نصیحت های او متعجب می شوید؛ چرا که بیش از نیم قرن از زمان تألیف این کتاب می گذرد. کارنگی با وجود این که فردی آکادمیک محسوب می شد، بر ارزش به کار بردن دانش به صورت عملی نیز واقف بود؛ بنایراین، فکر نکنید که می توانید این کتاب را تنها یک بار بشنوید و بعد کنار بگذارید. شما باید به گفته های این استاد عمل کنید و همچون هدایت کوچک در صورت احتیاج به آن رجوع کنید. این کتاب یکی از معروف ترین آثار اوست که در زمان حیات وی در زمره آثار پرفروش نهاده شد و به چندین زبان جهان ترجمه شد.

غلبه بر مسائل روزمره برای زندگی بهتر

اگر می خواهید زندگی خود را تحت فرمان دربیاورید اما نمی دانید از کجا و چگونه آن را آغاز کنید، مطمئن باشید در کتاب آیین زندگی کارنگی به عنوان کسی که با سخت ترین مسائل در زندگی روبرو شده و همچنان خوش بینانه به جهت خود ادامه داده، بهترین کسی است که می تواند شما را هدایت کند.

آیین سخنوری؛ سخن گفتن موثر به روش ساده و سریع

دیل کارنگی و سخنوری را می توان به عنوان دو کلمه مترادف هم به کار برد. این استاد و نویسنده بزرگ بخش عمده موفقیت خود را مدیون سخنرانی های پرشور و جذابی است که داشته است. بنابراین اگر به دنبال کسی هستید که شما را در فن سخنوری هدایت کند، جای درستی آمده اید.

آیین همسرداری از زبان یک زوج خوشبخت

نام کتاب آیین همسرداری است، شاید عنوان کتاب به نظر ساده بیاید اما کارنگی در مورد محتوا به این سادگی اکتفا ننموده است. وی در اقدامی جالب این بار برای تألیف کتاب از شخص دیگری هم یاری گرفته و این شخص، همسر او، دوروتی کارنگی است که برای حفظ تعادل میان زن و مرد به عنوان روی دیگر ماجرا در این کتاب، شما را هدایت می نماید.

چگونه کتاب های صوتی دیل کارنگی را دانلود کنیم؟

شما می توانید نام دیل کارنگی را در اپلیکیشن کتابراه جست وجو کنید، همه کتاب های منتشر شده این نویسنده را خواهید یافت. کتاب مورد نظرتان را انتخاب کنید، دکمه خرید کتاب صوتی را بزنید و پرداخت را آنلاین انجام دهید. بلافاصله با تکمیل پرداخت، کتاب وارد بخش کتابخانه من در کتابراه خواهد شد و از همان جا می توانید فایل ها را دانلود و سپس گوش دهید. از قلم نیاندازید که پیش از خرید می توانید، نسخه نمونه رایگان آن را دریافت.

انتهای رپرتاژ آگهی

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 18121

به "با دیل کارنگی خوب زندگی کردن را بیاموزید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با دیل کارنگی خوب زندگی کردن را بیاموزید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید