بازیکنان نساجی باغیرت بازی می نمایند، زمین را واگذار نکردند

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، فرهاد صنیعی فر پس از بازی و تساوی بدون گلس تیمش با استقلال تهران با بیان اینکه یک بازرگان هستم و تاکنون توانستم از تیم نساجی حمایت کنم گفت: از الان به بعد برایم سخت است و باید مسئولان از این بعد حمایت نمایند.

بازیکنان نساجی باغیرت بازی می نمایند، زمین را واگذار نکردند

وی با بیان اینکه در شرایط کنونی اقتصادی حمایت از تیم سخت است و به خاطر دل مردم هزینه نموده ام ادامه داد: جمع کردن جمعیت و طرفداران نساجی عشق می خواهد و باید به مردم و طرفداران احترام گذاشت.

وی با عنوان اینکه تیم هایی استقلال، پرسپولیس و غیره حامی و پشتیبان دارند گفت: برنامه ریزی سه ساله نموده بودیم تا اولا تیم به لیگ دسته دوم نرود و ثانیا تیم را در لیگ یک حفظ کردیم و سال جاری نیز بنا داریم تیم را حفظ کنیم.

مالک باشگاه نساجی مازندران با اظهار اینکه عاشق فوتبال هستم گفت: اهل هیاهو نیستم و هرکاری که نموده ام به عشق مردم بوده است و مسئولان نیز باید جلو آیند و هنوز زمین وعده داده گردیده تحویل نگردیده است.

صنیعی فر از مسئولان خواست تا برای تیم نساجی کار و کوشش نمایند درباره واگذاری زمین وعده داده گردیده برای تیم گفت: هنوز زمینی نگرفته ایم و تاکنون هیچکس کمکی ننموده و تاکنون تیم به لطف خدا و با آبرو بازی نموده است.

وی با بیان اینکه نساجی مازندران با تیمهای دیگر فرق دارد و با قدرت بازی می نماید گفت: بازیکنان با غیرت و با تعصب بازی می نمایند و در این بازی کمتر از استقلال نبوده ایم و مسائل باید با مدیریت و حمایت حل گردد.

مالک باشگاه نساجی مازندران با عنوان اینکه تیم متعلق به استان است گفت: این تیم با قدرت و آبروداری است وباید حمایت گردد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1773

به "بازیکنان نساجی باغیرت بازی می نمایند، زمین را واگذار نکردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازیکنان نساجی باغیرت بازی می نمایند، زمین را واگذار نکردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید