اهدای پیراهن تیم فوتسال بنفیکا پرتغال به رئیس فدراسیون ایران

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، شهاب الدین عزیزی خادم رئیس فدراسیون فوتبال ایران با حسین طیبی ملی پوش فوتسال ایران که در تیم بنفیکا پرتغال بازی می کند، دیدار و گفتگو کرد.

اهدای پیراهن تیم فوتسال بنفیکا پرتغال به رئیس فدراسیون ایران

سایت فدراسیون در این خصوص نوشت: حسین طیبی که به تازگی با خاتمه مسابقات تیم باشگاهی اش به ایران بازگشته است، بعد از پشت سر گذاشتن چند روز استراحت قرار است به اردوی تیم ملی هم اضافه شود.

او در دیدار با رئیس فدراسیون فوتبال ضمن تشکر از تغییر نگاه مدیریتی به جامعه فوتسال و تبدیل شدن این رشته به یک دغدغه مهم برای مدیریت فدراسیون از عزیزی خادم درخواست کرد که مانند تیم ملی فوتبال در مسابقات انتخابی جام جهانی، حمایت ویژه ای از تیم ملی در آستانه جام جهانی داشته باشد و برخلاف دوره های گذشته فاصله زیادی بین ملی پوشان با مدیران فوتبال کشور وجود نداشته باشد.

شهاب الدین عزیزی خادم هم با تاکید روی این مساله که قرار نیست هیچ تبعیضی بین تیم های ملی در رشته های مختلف وجود داشته باشد گفت: اصلاً نگران نباشید. مسائل بسیار زیادی از گذشته وجود داشته ولی نگاه ما به هیچ وجه بی توجهی و ادامه فرایند قبل نیست. ما تمام تلاش و همت خود را به کار می گیریم که بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتسال بدون هیچ گونه دغدغه ای و با آرامش کامل آماده حضور در مسابقات جام جهانی شوند. قطعاً همواره کنار تمام تیم های ملی خواهیم بود و هر جایی که لازم باشد حتماً شخصاً برای انجام کارها و اجرایی شدن خواسته های شما عزیزان حضور پیدا می کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: فوتسال برای ما در فدراسیون از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. به همین دلیل حتماً برنامه های زیادی برای رشد این رشته و پشتوانه سازی برای آینده فوتسال کشور در دستور کار خواهیم داشت. همه باید کمک کنیم که قدم های بزرگ تری نسبت به گذشته در فوتسال برداشته شود.

در خاتمه این نشست، حسین طیبی پیراهن شماره 15 تیم باشگاهی اش را به رئیس فدراسیون فوتبال به یادگار اهدا کرد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

چین: چین: سفر به کشور پهناور و باستانی، پکن، شانگهای ،گوانجو و هانگزو

بلاگ پو: بلاگ پو: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 51241

به "اهدای پیراهن تیم فوتسال بنفیکا پرتغال به رئیس فدراسیون ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای پیراهن تیم فوتسال بنفیکا پرتغال به رئیس فدراسیون ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید