اهدای مخزن 10 تنی اکسیژن به بیمارستان بهارلو

به گزارش بلاگ پو، بیمارستان بهارلو در منطقه 11 این روزها مشغول خدمت رسانی به بیماران کرونایی است. اهالی محله حشمت الدوله با تهیه مخزن 10 تنی اکسیژن برای بیمارستان بهارلو به یاری بیماران کرونایی شتافتند.

اهدای مخزن 10 تنی اکسیژن به بیمارستان بهارلو

خبرنگاران/ فاطمه عسگری نیا: حساسیت روزهایی که پشت سر می گذاریم، کمتر از روزهای جنگ نیست، امروز هم نیاز به همدلی و همراهی همه مردم ایران داریم، شهر به شهر و محله به محله باید با همدلی و همراهی یکدیگر بستر شکست کرونا را فراهم کنیم.

سید محمد حسینی پناه، از اعضای هیئت امنای مسجد حضرت ولیعصر(عج) در محله حشمت الدوله می گوید: در روزهایی که سایه کرونا بر سر شهر افتاده و خیلی از مردم درگیر بیماری شده اند، حجم مراجعه بیماران به بیمارستان ها افزوده شده است.

او می افزاید: کادر درمانی این روزها با از خود گذشتگی و تلاش شبانه روزی مشغول خدمت به بیماران و خانواده های آنها هستند. اما باید قبول کرد که برخی کاستی های سخت افزاری در بیمارستان ها کار این عزیزان را سخت می کند و لازم است خیران دست به کار شده و کادر درمان را در این بخش کمک کنند.

او ادامه می دهد: ما در محله حشمت الدوله توانستیم با کمک یکی از خیران محله و هزینه تهیه یک مخزن 10 تنی اکسیژن برای بیمارستان بهارلو را تامین کنیم تا بخشی از کاستی های این مرکز درمانی که امروز پذیرای جمعیت زیادی از بیماران مبتلا به کرونا است رفع شود.

عضو هیئت امنای مسجد حضرت ولیعصر (عج) در محله حشمت الدوله گفت: ما در محله حشمت الدوله، علاوه بر تلاش برای تامین برخی ملزومات مراکز درمانی، از اهالی محله که این روزها در سایه کرونا کسب و کارشان تحت تاثیر قرار گرفته و برای تامین هزینه های زندگی ناتوان شده اند هم غافل نماندیم و توانستیم با همدلی یکدیگر، سبدهای کالای ارزاق را تهیه و برای توزیع بین خانواده های واجد شرایط آماده کنیم.

حسینی پناه ادامه می دهد: درحال حاضر،ارزاق ضروری برای حدود 1300 خانوار نیازمند با هزینه ای بالغ بر 300 میلیون تومان، برای تعدادی از خانواده های نیازمند، خانواده های دارای بیماران کرونایی و دیالیزی که در مضیقه مالی هستند، ارسال می کنیم.

او یادآور شد: از شهروندانی که می توانند ما را در این امر خیر کمک کنند، تقاضا می کنیم کمک های خود را به مسجد حضرت ولیعصر (عج) در محله حشمت الدوله برسانند.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 22979

به "اهدای مخزن 10 تنی اکسیژن به بیمارستان بهارلو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای مخزن 10 تنی اکسیژن به بیمارستان بهارلو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید