افتتاح 3 پروژه گردشگری خراسان رضوی با حضور مونسان

به گزارش بلاگ پو، سه پروژه گردشگری استان خراسان رضوی با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و به وسیله ویدئوکنفرانس افتتاح شد.

افتتاح 3 پروژه گردشگری خراسان رضوی با حضور مونسان

به گزارش خبرنگار خبرنگاران، علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز یکشنبه 11 شهریور 97 پس از بازدید از مجتمع بزرگ گردشگری و هتل 4ستاره امیران نیشابور، در مراسمی سه پروژه گردشگری استان خراسان رضوی را به وسیله ویدئوکنفرانس افتتاح کرد

مونسان با تقدیر از سرمایه گذاران این پروژه های گردشگری گفت: سه پروژه هتلی به مجموعه اقامتی کشور اضافه می گردد و امیدواریم برای مردم و سرمایه گذاران منبع خیر و برکات باشد.

او توضیح داد: خوشبختانه دولت های یازدهم و دوازدهم به حوزه گردشگری اهتمام داشته و دارند، به ویژه شخص رئیس جمهوری اعتقاد دارد گردشگری می تواند یک اقتصاد جدید برای کشور ایجاد کند و در حوزه اشتغال نیز این صنعت می تواند بسیار موثر باشد.

مونسان افزود: در حال حاضر 1900 پروژه در حوزه گردشگری کشور در دست اجراست که با افتتاح این پروژه ها 77 هزار تخت به ظرفیت اقامتی کشور اضافه می گردد.

او ادامه داد: از سرمایه گذارانی که به جای دلالی و احتکار و کسب درآمدهای نامشروع سرمایه گذاری مولد انجام می دهند و به ایجاد اشتغال و درآمد جامعه یاری می نمایند تشکر می کنم، سازمان میراث فرهنگی در خدمت سرمایه گذاران است تا راستا فعالیت آنها با سرعت و آرامش هموار گردد.

در این مراسم 3 پروژه گردشگری هتل آدینا، هتل صدرا و مهمانپذیر طباطبایی در شهر مشهد مقدس افتتاح شد.

حجه الاسلام سیدقاسم یعقوبی امام آدینه نیشابور در این مراسم گفت: افرادی که تمکن اقتصادی دارند باید به میدان بیایند و برای شهر و مردم خود منشا خیر و برکات شوند.

او توضیح داد: احداث هتل در شهرستان نیشابور با کوشش و همت بخش خصوصی بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است چراکه اثرات این اقدام در زندگی مردم نیشابور نقش مستقیم خواهد داشت.

امام آدینه نیشابور افزود: نیشابور شهر مذهبی، دین دار، تاریخی و فرهنگی است و باید خدمت کردن به میهمانانی که به این شهرستان می آیند در شان این شهرستان باشد.

سعید شیبانی فرماندار نیشابور در این مراسم گفت: صنعت گردشگری با آینده شهر و کشورمان پیوند غیرقابل انکاری دارد، با توجه به اینکه شهر نیشابور دارای ظرفیت های بسیار زیادی در همه حوزه ها است باید زیرساخت های مناسبی در این شهر فراهم گردد.

او توضیح داد: باید کوشش کنیم که نیشابور که دارای ظرفیت ها و قابلیت های منحصربفردی است به قطب گردشگری تبدیل گردد و به گردشگران داخلی و خارجی معرفی گردد.

هتل 4 ستاره امیران در 4 طبقه ساخته شده است که هر طبقه 112 اتاق دارد. این هتل 130 نفر ظرفیت اقامتی دارد، همچنین هتل امیران دارای 4 رستوران، فودکورت، سالن اجتماعات و مجتمع تجاری است. با افتتاح این هتل 150 شغل مستقیم در شهرستان نیشابور ایجاد شده است.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: میراث آریا
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 10469

به "افتتاح 3 پروژه گردشگری خراسان رضوی با حضور مونسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح 3 پروژه گردشگری خراسان رضوی با حضور مونسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید