افتتاح استادیوم 7 هزار نفری اسلامشهر با حضور جهانگیری و سلطانی فر

به گزارش بلاگ پو، ورزشگاه هفت هزار نفری شهدای شهرستان اسلامشهر با حضور معاون اول رئیس جمهور و وزیر ورزش وجوانان افتتاح شد.

افتتاح استادیوم 7 هزار نفری اسلامشهر با حضور جهانگیری و سلطانی فر

به گزارش خبرنگار خبرنگاران از اسلامشهر، ورزشگاه هفت هزار نفری شهدای اسلامشهر بعدازظهر امروز با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

ورزشگاه 7 هزار نفری اسلامشهر که عملیات احداث آن از سال 1388 و در قالب مصوبات رئیس جمهور دولت نهم شروع گردیده پس از گذشت قریب به 10 سال آماده بهره برداری گردیده است که فردا با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری می رسد.

این پروژه عمرانی ورزشی در زمینی به مساحت 10 هکتار و با اعتباری بالغ بر 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی احداث گردیده که دارای 2150 متر مربع زیربنای فضای سرپوشیده و 33 هزار و 200 متر مربع فضای روباز است.

ورزشگاه 7 هزار نفری اسلامشهر دارای 4 دکل روشنایی، 2 فضای رختکن بازیکنان و داوران، سرویس های بهداشتی مجزا ویژه بازیکنان، داوران و عمومی است، علاوه بر این زمین چمن استاندارد، این مجموعه ورزشی دارای یک پیست تارتان با شش خط حدود 6 هزار متر مربع است که آماده برگزاری تمرینات و مسابقات ملی می باشد .

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1485

به "افتتاح استادیوم 7 هزار نفری اسلامشهر با حضور جهانگیری و سلطانی فر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح استادیوم 7 هزار نفری اسلامشهر با حضور جهانگیری و سلطانی فر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید