استاندار قزوین از چند واحد صنعتی بازدید کرد

به گزارش بلاگ پو، به گزارش خبرنگاران، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین به همراه منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار، فاطمه خمسه رئیس سازمان جهاد کشاورزی، عصر چهارشنبه از چهار واحد صنعتی و کشاورزی در شهرستان های آبیک، البرز و تاکستان بازدید کرد.

استاندار قزوین از چند واحد صنعتی بازدید کرد

یک مجتمع کشت و صنعت در شهرستان البرز مورد بازدید نهاده شد که با ظرفیت 9600 راس سالیانه 1000 تن گوشت قرمز و 44 هزار و 700 تن شیر فراوری می نماید و در آن 180 نفر مشغول کار گردیده اند.

استاندار قزوین همچنین از یک شرکت بزرگ کشاورزی و دامپروری با ظرفیت 5161 راس دام سنگین بازدید کرد.

در این واحد سالیانه 35 هزار و 500 تن شیر و 800 تن گوشت قرمز فراوری می گردد و در بخش زراعت آن 850 هکتار از اراضی به کشت گندم، جو، یونجه،ذرت علوفه ای وچغندر قند اختصاص یافته و 2 هزار و 300 راس بز شیرده خارجی نیز پرورش داده می گردد.

زاهدی از سردخانه 32 هزار تنی در سه راهی کهک شهرستان تاکستان و یک شرکت صنایع تبدیلی و صادرات محصولات کشاورزی در شهرستان البرز هم بازدید کرد.

استاندار قزوین: ظرفیت صنایع تبدیلی بیشتر گردد

عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در بازدید از واحدهای صنعتی و کشاورزی گفت: استان قزوین با فراوری حدود 5 درصد فراوریات کشاورزی نقش مهمی در امنیت غذایی کشور ایفا می نماید و به همین دلیل باید کوشش کنیم تا موانع فراوری در این عرصه بسرعت برداشته گردد.

وی افزود: متاسفانه در بخش دامپروری همه ظرفیت ها فعال نگردیده و ضروری است در این عرصه برنامه ریزی مدونی صورت گیرد تا از همه توان واحدهای فراوریی استفاده گردد.

زاهدی بیان نمود: در حوزه صنایع تبدیلی باید بتوانیم ظرفیت های خود را در دامداری و صنایع بیشتر شکوفا و کمبودهای این بخش را برطرف کنیم.

استاندار قزوین در خصوص اهمیت بازدید از واحدهای فراوریی توضیح داد: حضور مدیران در واحدهای صنعتی می تواند زمینه آشنایی آنها با مسائل را فراهم نموده و برای حل آنها تصمیم لازم گرفته گردد.

زاهدی همچنین برطرف موانع فراوری در بخش کشاورزی، تسریع در رسیدگی به مسائل فراوریکنندگان کشاورزی را مورد تأکید قرار داد.

کشتی کروز: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: blogpo.ir شناسه مطلب: 1313

به "استاندار قزوین از چند واحد صنعتی بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استاندار قزوین از چند واحد صنعتی بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید